Jump to content

Aanpassingen Ford Fiesta MK7.5

Said-so
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik ben Said uit Amsterdam en zit sinds kort op het forum aangezien ik onlangs een Ford Fiesta 1.0 Ultimate uit 2017 heb aangeschaft.

Nu zag ik dat er verschillende aanpassingen met Forscan gedaan kunnen worden.

nu zou ik dat ook willen. Kan iemand dat voor mij uitvoeren. uiteraard tegen betaling of een goede fles wijn 

wat ik gedaan wil hebben:

- deuren automatisch vergrendelen bij het wegrijden

- temperatuur zichtbaar in het middenconsole

ik weet niet of er nog meer verborgen features zijn die relatief makkelijk te activeren zijn.

Hoor het graag :)

• 2 weeks later...
Just now, Steelmaster said:

Die eerste kan ik wel die 2e heb ik nooit gedaan of gezien hoe dat moet. 

Is trouwens een mk8 of niet? 

Ik woon in renswoude is dat in de buurt? 

Hi Mark,

@keesevo heeft afgelopen weekend de verborgen opties geactiveerd op mijn Ford Fiesta MK 7.5 :)

Heel blij mee!

bedankt voor het aanbod!

1 hour ago, Said-so said:

Hi Mark,

@keesevo heeft afgelopen weekend de verborgen opties geactiveerd op mijn Ford Fiesta MK 7.5 :)

Heel blij mee!

bedankt voor het aanbod!

Wat voor verborgen opties zijn er nog meer? Ben wel benieuwd eigenlijk

9 hours ago, Said-so said:

Hi Mark,

Heel blij mee!

bedankt voor het aanbod!

Kijk aan mooi

Ben wel benieuwd na die temp in het middenconsole 

11 hours ago, Boris1998 said:

Wat voor verborgen opties zijn er nog meer? Ben wel benieuwd eigenlijk

hi Boris,

goeie vraag. ik heb de opties: autodeuren vergrendelen bij wegrijden, trip via richtingaanwijzer, buitentemperatuur en ruiten open/dicht via sleutel laten activeren.

@keesevo: welke opties zijn er nog meer?

3 hours ago, Steelmaster said:

Kijk aan mooi

Ben wel benieuwd na die temp in het middenconsole 

ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen.

Andere handige opties zijn er helaas niet om te activeren.

Temperatuur in de tellerklok, is niet zo spannend hoor.

De meeste Fiesta,s Titanium, ST-Line hebben dat standaard, maar bij de MK7.5 Style versies zoals Said en ik hebben, zit dat verborgen.

• 3 weeks later...

Ik zou dat best wel willen doen.

Maar moet wel zeggen dat ik nog geen MK8 heb gedaan heb, alleen een aantal MK7,5 en Focus 3.2

Als ik me er even in verdiep zal het me vast wel lukken, zag op Youtube dat het gewoon met dropdown menu werkt in BdyCM en IPC ipv AS BUILT

Maar als iemand anders zich aanbiedt die al ervaring met de MK8 heeft, is het nog beter natuurlijk.

Dus laat maar even weten als er niemand anders kan/wil helpen, ik woon in Utrecht en in het weekend heb ik altijd wel tijd.

On 7-6-2021 at 22:50, keesevo said:

Maar moet wel zeggen dat ik nog geen MK8 heb gedaan heb, alleen een aantal MK7,5 en Focus 3.2

Als ik me er even in verdiep zal het me vast wel lukken, zag op Youtube dat het gewoon met dropdown menu werkt in BdyCM en IPC ipv AS BUILT

Maar als iemand anders zich aanbiedt die al ervaring met de MK8 heeft, is het nog beter natuurlijk.

Dus laat maar even weten als er niemand anders kan/wil helpen, ik woon in Utrecht en in het weekend heb ik altijd wel tijd.

Nou dat zou top zijn! Nog geen andere reacties in ieder geval ;)

Ik zal je wel een berichtje sturen. Thanks!

On 7-6-2021 at 22:50, keesevo said:

Nou, ik ben bij keesevo geweest en na wat geweldige uitzoekwerk is het helemaal gelukt! Thanks!

Share

• Create New...