Jump to content

Niet lager, wel minder overhellen?

Recommended Posts

Ik zoek een oplossing dat mijn ST-Line wat minder overhelt als ik bijvoorbeeld de bocht door ga. Is hier een oplossing voor? Ik wil echt niet dat die veel lager wordt. Ben benieuwd of jullie iets weten?

Is te zien wat je bedoelt met niet veel lager, Eibach verlaagt wagen zo'n 30mm, niet zo extreem veel, maar wagen zal ook niet zo overhellen

40 minutes ago, Dragunov said:

Is te zien wat je bedoelt met niet veel lager, Eibach verlaagt wagen zo'n 30mm, niet zo extreem veel, maar wagen zal ook niet zo overhellen

Dat vind ik wel een groot verschil al in hoogte. Maar als er niet veel alternatieven zijn is dat wellicht iets

Neem eens contact op met Ride Wizards (via Facebook). Die heeft ook met zijn Fiesta gedaan dattie niet lager is maar wel als een blok op de weg ligt. Kijk eens of die wat kan betekenen voor je?

2 minutes ago, Grumpy91 said:

Neem eens contact op met Ride Wizards (via Facebook). Die heeft ook met zijn Fiesta gedaan dattie niet lager is maar wel als een blok op de weg ligt. Kijk eens of die wat kan betekenen voor je?

Daar ben ik vandaag geweest toevallig! Die heeft het mij ook laten zien, vandaar dat ik er ook even achteraan wil gaan. 

Je hebt toch gekeken hoe en wat er precies is veranderd?

Ik weet dat je het hier vraagt, maar niks gezien dat anders was?

20 minutes ago, Dragunov said:

Je hebt toch gekeken hoe en wat er precies is veranderd?

Ik weet dat je het hier vraagt, maar niks gezien dat anders was?

Oh zo, ja in grote lijnen wel mee gekregen maar leek mij niet de gemakkelijkste oplossing. Wellicht dat er ‘simpelere’ oplossingen zijn.

Misschien de Eibach set van Ford voor de ST Line? Weet niet hoeveel verschil dit maakt. Ik heb de ST set zelf, maar ik weet niet of dit zomaar geschikt is voor de ST Line. Lijken me in ieder geval niet voor niets 2 aparte producten.

10 minutes ago, Boris1998 said:

Dat was de vering van een st eronder zetten, ik heb echter heel veel moeite met het vinden van deze vering. 

Bij de dealer?

8 minutes ago, martn said:

Misschien de Eibach set van Ford voor de ST Line? Weet niet hoeveel verschil dit maakt. Ik heb de ST set zelf, maar ik weet niet of dit zomaar geschikt is voor de ST Line. Lijken me in ieder geval niet voor niets 2 aparte producten.

Ik zal dit eens uitzoeken, wordt ie hier alleen niet veel lager van?

1 minute ago, Dragunov said:

Bij de dealer?

Ja ik ga t morgen aan ze vragen, ik vrees alleen wel dat dit echt de hoofdprijs kost

Mijn eigen ST werd 20mm voor lager en 25mm. Ik weet niet precies hoe dat met de normale verlagingsset is. Ik weet niet precies of je hem strakker gaat krijgen zonder een set die lager is.

6 hours ago, Dragunov said:

Veren achter staan dan nog altijd schuin zoals origineel?

Zeker, dat is met een reden dat de auto zo schuin staat. Dus dat blijft met de vering ook.

2 hours ago, martn said:

Zeker, dat is met een reden dat de auto zo schuin staat. Dus dat blijft met de vering ook.

Ik dacht dat de veren ook speciaal waren

15 hours ago, martn said:

Mijn eigen ST werd 20mm voor lager en 25mm. Ik weet niet precies hoe dat met de normale verlagingsset is. Ik weet niet precies of je hem strakker gaat krijgen zonder een set die lager is.

Ja ik zou dan alleen nog de st vering als optie hebben. Die is wel stuk stugger

6 hours ago, Dragunov said:

Ik dacht dat de veren ook speciaal waren

Ah, dat bedoel je; die bananenvorm. Ik dacht dat je de auto zelf bedoelde. Alleen de ST vering van Ford en de Eibach set hebben dat, die zijn samen met Ford gemaakt. Anders verlies je inderdaad de torque vectoring functie.

23 hours ago, Boris1998 said:

Ik zoek een oplossing dat mijn ST-Line wat minder overhelt als ik bijvoorbeeld de bocht door ga. Is hier een oplossing voor? Ik wil echt niet dat die veel lager wordt. Ben benieuwd of jullie iets weten?

Of eibach veren of fatsoenlijke dempers monteren die verstelbaar zijn. Denk aan koni, spax etc. Koop geen goedkope onderdelen. Dat word eerder erg stug

3 hours ago, martn said:

Ah, dat bedoel je; die bananenvorm. Ik dacht dat je de auto zelf bedoelde. Alleen de ST vering van Ford en de Eibach set hebben dat, die zijn samen met Ford gemaakt. Anders verlies je inderdaad de torque vectoring functie.

Ik vind die niet op de site van Eibach zelf, enkel op de site van Ford en paar andere sites zoals Mebu

• Create New...