Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Khaymk7

Weer een “koelvin” probleem

Recommended Posts

Goede avond allemaal, 

Ik heb weer een koelvin probleemtje. Afgelopen week heb ik weer een kleine 700km  afgelegd met mijn auto. Ik heb altijd de airco aanstaan zodat de koelvin altijd blijft draaien. Nu is het zo dat afgelopen maandag de koelvin nog steeds werkte en toen wilde ik dinsdag weer gaan rijden. Ik moest 117 km afleggen. Ik starte de auto liet mijn ruit ontdooien met de vooruit verwarming maar ik hoorde niks meestal is dat een goed teken. Alleen dit keer niet want ik hoorde me koelvin niet aanslaan. Nu gaan sommige mensen zeggen van onder een bepaalt temperatuur dat ie niet aanslaat. Ik heb de auto 1 uur gereden en toen ik thuis kwam was mijn vin nog steeds uit. Vandaag toch maar besloten om de stekker door te meten en de zekeringen. Nu is het zo dat ik geen spanning meet. En mijn zekeringen zijn goed. Die heb ik door gemeten. Ik weet alleen niet hoe je een relais door meet. Maar kan het ook aan een relais liggen dat ie geen spanning krijgt dan? Het is een ford fiesta met climate control ford fiesta komt uit 2009 titanium

Koelfan defect is een fiesta kwaaltje 

Simpel te meten stekker van de fan af motor laten draaien en spanning meten relais gaan eigelijk nooit stuk 

Sign in to follow this