Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Mr.Teriyaki

Carbon fiber zijspiegels cover

Recommended Posts

Goedendag beste Fiesta rijders,

Ik dacht eraan om de zijspiegels cover van mijn witte fiesta mk7 in het Carbon Fiber te doen. Alleen ik kon het niet zo makkelijk in Nederland vinden en uit Engeland halen zal wel weer duur zijn met nogeens de invoerkosten erboven op. 

Dus heb ik er een besteld bij AliExpress haha. Ze waren voor maar 22 euro en zagen er goed uit op de foto's van de reviews.

Hier is een link: https://m.nl.aliexpress.com/item/32975934581.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.3ba541b3venjK7&browser_id=dcb266ef98324994b15a88356000361b&aff_trace_key=bc9ad8eebb724d71b61eb4a2bca18bc0-1609809873972-01436-irey5Th&aff_platform=msite&m_page_id=0q16gofrew4cavzx1787ed8f5bb10666ccc623935e&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FH901f2978eb754ef0b77f2203abb08bcdO.jpg_640x640Q90.jpg_.webp

Heeft iemand toevallig ook eentje hiervan besteld en wat zijn jullie ervaren ervan? 

Maarja ik heb ze toch al besteld dus maar kijken hoe het eruit gaat zien, of het niet zo maar eruit vliegt bij hoge snelheid of snel kapot gaat. 

I will keep you updated!

Ik heb er wel vaker naar gekeken maar nee, heb er geen (vind de rooie op mijne stiekem nog veel te mooi haha). Maar ben wel benieuwd of het uberhaupt iets is of niet!

@Mr.Teriyaki Ik heb ze niet van deze verkoper, maar rijd al wel een paar maanden rond met spiegelkappen van AliExpress. De kwaliteit is meer dan voldoende wat mij betreft en het blijft prima zitten.

3 hours ago, Grumpy91 said:

Ik heb er wel vaker naar gekeken maar nee, heb er geen (vind de rooie op mijne stiekem nog veel te mooi haha). Maar ben wel benieuwd of het uberhaupt iets is of niet!

Ja haha, die witte van mij zien er ook niet slecht uit, maar ik denk dat met deze wel iets mooier zal staan. Ik ben benieuwd! 

2 hours ago, Tycho said:

@Mr.Teriyaki Ik heb ze niet van deze verkoper, maar rijd al wel een paar maanden rond met spiegelkappen van AliExpress. De kwaliteit is meer dan voldoende wat mij betreft en het blijft prima zitten.

Dat is goed om te horen en bedank voor het delen van je ervaring! Ik heb ook veel spullen van AliExpress gekocht en de kwaliteit zijn bijna altijd matig. Dus wanneer ze binnen zijn en erop zitten, ga ik toch de OEM kappen in de auto laten voor de zekerheid haha.

15 hours ago, Mr.Teriyaki said:

Ja haha, die witte van mij zien er ook niet slecht uit, maar ik denk dat met deze wel iets mooier zal staan. Ik ben benieuwd! 

Dat is goed om te horen en bedank voor het delen van je ervaring! Ik heb ook veel spullen van AliExpress gekocht en de kwaliteit zijn bijna altijd matig. Dus wanneer ze binnen zijn en erop zitten, ga ik toch de OEM kappen in de auto laten voor de zekerheid haha.

Ik heb ook altijd spullen van Aliexpress, maar wanneer je wat meer betaald neemt de kwaliteit enorm toe. Helaas zijn er niet veel verschillende 'merken' voor de spiegelkappen.
Zelf heb ik geen spiegelkappen van aliexpress, al heb ik wel zwarte overwogen.

Edit:
Ik heb ook een witte Fiesta, ben benieuwd naar je foto's!

1 hour ago, Fictions said:

Ik heb ook altijd spullen van Aliexpress, maar wanneer je wat meer betaald neemt de kwaliteit enorm toe. Helaas zijn er niet veel verschillende 'merken' voor de spiegelkappen.
Zelf heb ik geen spiegelkappen van aliexpress, al heb ik wel zwarte overwogen.

Edit:
Ik heb ook een witte Fiesta, ben benieuwd naar je foto's!

Ja ik ben ook benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ook had ik een filmpje op youtube gekeken over de schillen van goedkope en dure spiegelkappen. Blijkbaar is aan de buitenkant niks te merken, alleen het gewicht en de binnenkant van de kap is anders dan de goedkopere versie. De dure versie is wat zwaarder van gewicht en de binnenkant is van iets beter materiaal gemaakt. 

Zekers! De foto's komen eraan wanneer ik het binnen heb!

Het is binnen hoor! Netjes binnen 8 dagen geleverd. Ik ga het dit weekend erop monteren. Hier alvast foto's van het product zelf, wel zijn er kleine mankementen aan de kant die het dichtst tegen het raam is, maar het is niet heel opvallend.

GBdxtZ8.jpgC6i6qb6.jpgthMPytg.jpg

On 7-4-2021 at 17:20, Mr.Teriyaki said:

Het is binnen hoor! Netjes binnen 8 dagen geleverd. Ik ga het dit weekend erop monteren. Hier alvast foto's van het product zelf, wel zijn er kleine mankementen aan de kant die het dichtst tegen het raam is, maar het is niet heel opvallend.

En zitten ze erop inmiddels?🤔

2 hours ago, Fictions said:

En zitten ze erop inmiddels?🤔

Oh ja haha zeker! Sorry, was het ff vergeten. Ik zal kijken of ik vandaag na werk of anders morgen ochtend de foto's kan uploaden.

Edited: foto's zijn geuploaded!

Edited by Mr.Teriyaki
Foto's staan er!

Ik zelf vind het opzich wel oke, maar voor mij iets te glanzend, dus ik dacht om het te wrappen in deze 3D Carbon Fiber wrap. Deze is wat matte van kleur.RUZNPqZ.jpg

2 hours ago, Mr.Teriyaki said:

Ik zelf vind het opzich wel oke, maar voor mij iets te glanzend, dus ik dacht om het te wrappen in deze 3D Carbon Fiber wrap. Deze is wat matte van kleur.RUZNPqZ.jpg

Ja ik vind het er goed uit zien! Beter dan glossy zwart. Weet alleen nog niet of ik het ook ga doen. Maar dan kan ik af en toe even kijken op deze foto's haha.

32 minutes ago, Fictions said:

Ja ik vind het er goed uit zien! Beter dan glossy zwart. Weet alleen nog niet of ik het ook ga doen. Maar dan kan ik af en toe even kijken op deze foto's haha.

Haha thanks, ik ga ook die 3D carbon fiber uitproberen, moet maar eerst leren om het goed te wrappen om mijn spiegelkappen. Ik zal de resultaat ervan ook in de topic posten wanneer het klaar is 😉

Sign in to follow this