Jump to content

MK 7.5 ST-Line

Boris1998
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Laatste paar dagen bij hobbels komt er gekraak uit de voorkant. Ik kon het niet even makkelijk vinden op het forum maar heb het wel voorbij zien komen ooit.

Dit is te verhelpen met het invetten van iets toch? 

Jup. Herkenbaar! Ik heb het ook gehad, voornamelijk bij koud weer/als de auto koud is toch? Zo ja, dan zijn het de stabilisatorstangrubbers die je hoort dan. Mijne zijn nagekeken door de garage en opnieuw ingevet, daarmee het probleem verholpen.

22 minutes ago, Grumpy91 said:

Jup. Herkenbaar! Ik heb het ook gehad, voornamelijk bij koud weer/als de auto koud is toch? Zo ja, dan zijn het de stabilisatorstangrubbers die je hoort dan. Mijne zijn nagekeken door de garage en opnieuw ingevet, daarmee het probleem verholpen.

Dat was het inderdaad, dankje! 
Dan ga ik daar even mee naar de garage. 

Autobeam H7 led lampen binnen. De vorige producten die ik besteld heb zijn prima bevallen. Deze echter niet. Bij 1 van de 2 lampen is het onderdeel ‘kapot’ waarmee je hem vast klikt zeg maar. Als reactie van autobeam dat ik maar even met een scherp mes het bij moest snijden, wat uiteindelijk niets heeft geholpen. Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen.

Led lampen gefixt, wereld van verschil. Volgende week auto naar de garage voor een klapperende kentekenplaat achter, die kende ik nog niet. Geen idee hoe ik dit zelf op kan lossen. Meteen ook zo’n ‘lente/zomercheck. Wie weet komt daar nog wat uit. 

Op dit moment, ben ik denk toch echt wel door mijn ‘upgrades’ heen. Ik kan niets meer bedenken. 

Hoop dat er ooit nog iets van een Fiesta meeting komt, lijkt me leuk. Kan ik nog wat inspiratie opdoen wellicht ook. 

On 17-5-2021 at 17:05, Boris1998 said:

Autobeam H7 led lampen besteld, na 1 week binnengekomen. De vorige producten die ik besteld heb zijn prima bevallen. Deze bestelling echter niet. Bij 1 van de 2 lampen is het onderdeel ‘kapot’ waarmee je hem vast klikt zeg maar. Als reactie van autobeam dat ik maar even met een scherp mes het bij moest snijden, wat uiteindelijk niets heeft geholpen. Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen.

Ik heb misschien nog zo'n H7 drukkertje liggen

• 2 weeks later...

Autobeam was geen succes, nu andere ledjes en wat is dat een verschil zeg. Zou echt niet meer zonder willen. 

Ledjes van Autobeam waren echt niet goed. Naar mijn mening, is het dan ook echt geen aanrader.

On 8-6-2021 at 01:25, Boris1998 said:

Autobeam was geen succes, nu andere ledjes en wat is dat een verschil zeg. Zou echt niet meer zonder willen. 

Ledjes van Autobeam waren echt niet goed. Naar mijn mening, is het dan ook echt geen aanrader.

Welke zijn het geworden?

Zijn lampjes besteld via Ride Wizards. 
cnsunnylights stond er op de lamp. Chinees maar wel een ontzettend groot verschil met Autobeam. 

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 2-4-2021 at 17:42, Boris1998 said:

Heb op je berichtje gereageerd!

Hoi Hoi, ben ook erg nieuwsgierig waar je de einddemper vandaan hebt/ hebt laten doen :)

Share

• Create New...