Klerkmeister Posted March 25, 2021 Report Share Posted March 25, 2021 Ik heb voor een topic een bestand ge-upload. Nu wil ik voor een nieuwe topic een andere foto uploaden, maar krijg de mededeling dat mijn attachments al vol zitten. Als ik hier vervolgens naar toe ga, zie ik geen mogelijkheid om het oude attachment te verwijderen. Hellep? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted March 25, 2021 Report Share Posted March 25, 2021 gebruik https://imgur.com. Foto uploaden,rechts klikken op de foto Dan krijg je share links,en copy voor bb,voor forum en dan plakker in je topic !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klerkmeister Posted March 26, 2021 Author Report Share Posted March 26, 2021 12 hours ago, Bnz said: gebruik https://imgur.com. Foto uploaden,rechts klikken op de foto Dan krijg je share links,en copy voor bb,voor forum en dan plakker in je topic !!! Het probleem is niet het uploaden, maar het feit dat mijn map met Attachments te vol zit. Ik zoek een mogelijkheid deze leeg te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Ik heb ook ongeveer 484 kB aan aangeplakte bestanden en die kun je inderdaad niet verwijderen vreemd genoeg. Het is niet dat je veel aan deze totale ruimte aan max 1000 kB hebt trouwens en kun je beter een externe opslag gebruiken zoals imgur. Vraagje voor @The Crow denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klerkmeister Posted March 26, 2021 Author Report Share Posted March 26, 2021 32 minutes ago, allesklusser said: Ik heb ook ongeveer 484 kB aan aangeplakte bestanden en die kun je inderdaad niet verwijderen vreemd genoeg. Het is niet dat je veel aan deze totale ruimte aan max 1000 kB hebt trouwens en kun je beter een externe opslag gebruiken zoals imgur. Vraagje voor @The Crow denk ik. Ik krijg een melding dat ik een limiet van 250kB heb en daar met mijn bestand van 257kB al overheen ben gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Waarschijnlijk verschil tussen normaal en Plus Club lidmaatschap maar kan dat niet zo gauw vinden die info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Ik vermoed dat je de oude bestanden niet kan verwijderen, omdat je anders topics zonder plaatjes krijgt. En zonder plaatjes heb je meestal niks aan die oude topics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klerkmeister Posted March 26, 2021 Author Report Share Posted March 26, 2021 1 hour ago, Jeroen said: Ik vermoed dat je de oude bestanden niet kan verwijderen, omdat je anders topics zonder plaatjes krijgt. En zonder plaatjes heb je meestal niks aan die oude topics. Tja, dat is wel lastig, want in dit geval kan ik dus maar bij 1 topic een plaatje tonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Je kan je foto’s wel buiten dit forum opslaan, en hier tonen. Dan ben je niet afhankelijk van de beperkte ruimte hier 🤓 20 hours ago, Bnz said: gebruik https://imgur.com. Foto uploaden,rechts klikken op de foto Dan krijg je share links,en copy voor bb,voor forum en dan plakker in je topic !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Je kan andere dingen deleten, echter geen plaatjes. Ga naar de post waar het in staat, zorg dat het als attachment onderaan er bij komt te staan. Daarna kan je onderaan de post op delete drukken. Dit werkt niet voor plaatjes maar wel voor andere bestanden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klerkmeister Posted March 27, 2021 Author Report Share Posted March 27, 2021 15 hours ago, TristanT said: Je kan andere dingen deleten, echter geen plaatjes. Ga naar de post waar het in staat, zorg dat het als attachment onderaan er bij komt te staan. Daarna kan je onderaan de post op delete drukken. Dit werkt niet voor plaatjes maar wel voor andere bestanden. Tja. Ben ik weer terug bij af, want het gaat nou net om plaatjes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted March 27, 2021 Report Share Posted March 27, 2021 9 hours ago, Klerkmeister said: Tja. Ben ik weer terug bij af, want het gaat nou net om plaatjes... Ja sorry daarvoor, maar voor het geval dat iemand hier terecht kwam dacht ik: ik deel het maar. AVG Technisch mag je gewoon de admins vragen om het te doen, wat ze moeten gehoorzamen. Dus als je er eentje vind dan kan je dat gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted March 28, 2021 Report Share Posted March 28, 2021 Zou geregeld moeten kunnen worden door bijvoorbeeld Gerjan @Gerjan, Niels @VitroFiesta of Ferry @The Crow Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 2, 2021 Report Share Posted April 2, 2021 Ik heb gekeken, maar ik kan het met mijn vrij gebrekkige digitale kennis ook niet oplossen, ik stuur hem even door naar Ferdi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts