Jump to content

Inlegfilter Fiesta MK8 1.0 ecoboost

Recommended Posts

Middag mede leden!

Ik heb even een vraag qua inlegfilter voor de MK8, ik laat mn Fiesta volgende week chippen bij Unlimited in Amersfoort en wilde daar eigenlijk ook de K&N inlegfilter bij.

Echter gaven zij aan dat die er niet is, wat is het beste alternatief?

Ik weet dat Mebu er een in de bingo heeft maar is bv de Mountune filter ook een goeie optie?

Hoor graag en alvast dank!

Waarom zou dat geen goede keuze zijn?

In feite is een openluchtfilter beter als je die op de beste plaats steekt. In feite in wielkuip, daar komt er genoeg lucht bij

37 minutes ago, Dragunov said:

Waarom zou dat geen goede keuze zijn?

In feite is een openluchtfilter beter als je die op de beste plaats steekt. In feite in wielkuip, daar komt er genoeg lucht bij

Ik begrijp je niet helemaal maar ik zeg niet dat de Mebu geen goeie optie is, ik wilde alleen weten of de ervaringen met het filter van Mountune ook goed zijn want het scheelt de helft qua kosten.

Dat inlegfilter gaat er sowieso komen maar ben dus nog even in dubio welke aan te schaffen, alle adviezen zijn daarom welkom 🤷‍♀️

Denk dat er weinig verschil in zit. Mountune is prima! Mijn inlaat van Mountune kwam zelf met een K&N inlegfilter weliswaar haha.

• 4 weeks later...
19 minutes ago, marco170 said:

Je kunt hem ook gewoon bij K&N rechtstreeks bestellen. http://www.knfilters.nl/

Alleen even opletten, want de volgens mij hebben de nieuwere Fiesta's 1.0 een ander luchtfilterhuis.

Thanks, ik heb uiteindelijk het RAM Air filter aangeschaft welke @BenT had genoemd in zijn post, inmiddels de tuning ook laten doen bij Unlimited en ik zou dat iedereen aanraden.

Wat een genot en verbetering in prestaties!

2 minutes ago, Jorne P said:

Thanks, ik heb uiteindelijk het RAM Air filter aangeschaft welke @BenT had genoemd in zijn post, inmiddels de tuning ook laten doen bij Unlimited en ik zou dat iedereen aanraden.

Super, goed om te horen, geniet ervan!

On 15-4-2021 at 10:04, Jorne P said:

Goed te horen, veel plezier....

Share

• Create New...