Jump to content

Recommended Posts

Dan nog navraag voor papieren ivm keuring...

Voor de Mondeo ook moeten doen, is wel enige tijd wachten op de papieren, maar allemaal goed gekomen door de mensen bij Devos&Dewanckel

16 hours ago, martn said:

Mountune wordt niet meer met fabrieksgarantie gedaan sinds de MK8. Als je gelukt hebt helpt de dealer je hiermee, maar officieel is dit helaas niet meer via Ford. Bij de MK7 wel inderdaad.

Ik ben werkzaam bij een dealer, dus ik vind het niet kunnen binnen de garantie, ze kunnen het bij Ford ongetwijfeld zien.

2 minutes ago, Mattijs said:

Ik ben werkzaam bij een dealer, dus ik vind het niet kunnen binnen de garantie, ze kunnen het bij Ford ongetwijfeld zien.

Ja, ze kunnen het zeker zien. Alleen doen sommige garages alsof hun neus bloed en ze van niets wisten. Maar in de ECU kun je zien hoe vaak de software is overschreven. Dus ze kunnen het zeker weten zien. Bij de vorige generatie was er een deal met Mountune, maar voor de nieuwe generatie Fords moest Mountune een veel te hoog bedrag betalen om dit te mogen doen, dus nu is het zonder garantie van Ford.

On 16-3-2021 at 21:43, Mattijs said:

Ik heb geen plannen met de ST, standaard is hij gewoon al prima. Het enige wat eigenlijk anders zou moet, zijn de banden. De ps4’s hebben echt heel weinig grip als ze niet opgewarmd zijn, maar helaas is er in de standaard maat geen alternatief.

Mooie ST, mijn vorige was ook een witte.

Ik kan je wel de Michelin Pilot Supersport aanraden, alleen dan moet je voor de winter wel een alternatieve set hebben.

Bij koud weer zijn deze Supersports niet toereikend.

23 hours ago, marco170 said:

Mooie ST, mijn vorige was ook een witte.

Ik kan je wel de Michelin Pilot Supersport aanraden, alleen dan moet je voor de winter wel een alternatieve set hebben.

Bij koud weer zijn deze Supersports niet toereikend.

Die zijn helaas niet meer leverbaar.

On 30-3-2021 at 10:03, Mattijs said:

Die zijn helaas niet meer leverbaar.

Dat wist ik niet, overigens wel in 225-35-18 en 225-40-18 verkrijgbaar. In Engeland zijn er al redelijk wat ST-rijders op de bredere 225 band overgegaan.

On 31-3-2021 at 17:45, marco170 said:

Dat wist ik niet, overigens wel in 225-35-18 en 225-40-18 verkrijgbaar. In Engeland zijn er al redelijk wat ST-rijders op de bredere 225 band overgegaan.

Dat zie ik niet zitten, ik heb zo'n vermoeden dat het meer slijtage oplevert aan prijzige onderdelen.