Jump to content

Dynografieken 1.0 Ecoboost (MK7.5/MK8)

Fictions
 Share

Recommended Posts

36 minutes ago, pwaltman said:

Datum 21/01/2021 ??

Heb je de juiste meegekregen?

De datum staat er verkeerd op. Heb hem namelijk uit de printer zien rollen haha. Maar is van vandaag ;) eerder had ik nog geen REVO Stage 1 erop 😛

• 5 months later...

Afgelopen week ook laten tunen bij Ttune in Echt, m'n 1.0 ecoboost 100 pk uit 2014. Relaxte kerel die ook al je vragen beantwoordt en secuur werkt. Niet dat ik nu verwacht een ST te hebben, maar het rijdt superfijn. Ben geen hardrijder of stoplichtenscheurder, maar nu is het minder vaak terugschakelen, makkelijker inhalen en hij loopt merkbaar beter. Dat laatste merkte ik al in de eerste meters van mn testrit toen ie klaar was. En dat voor €349,-. Of ie nu ook zuiniger is weet ik nog niet. 

U3k6ukK.jpg?1

On 28-11-2021 at 16:22, Mausl said:

Wil de grafiek wel posten maar lukt me niet. Als iemand kan zeggen hoe dat wel kan hoor ik het graag. 

Maak een account aan op imgur, dan naar images -> add image en upload ze daar, dan bij images het plaatje klikken dan de "direct link" pakken, copy en gewoon in een post hier de link plakken, de rest gaat vanzelf.

On 30-11-2021 at 13:19, TristanT said:

Maak een account aan op imgur, dan naar images -> add image en upload ze daar, dan bij images het plaatje klikken dan de "direct link" pakken, copy en gewoon in een post hier de link plakken, de rest gaat vanzelf.

Thanks! Gelukt met Imgur, maar via 'insert via url' werkt het niet op de afbeelding in m'n post in te voegen. Balk met de url wordt dan rood.

Dan maar even alleen de link.

https://imgur.com/a/bUHemPe

On 30-11-2021 at 13:39, Mausl said:

Thanks! Gelukt met Imgur, maar via 'insert via url' werkt het niet op de afbeelding in m'n post in te voegen. Balk met de url wordt dan rood.

Dan maar even alleen de link.

https://imgur.com/a/bUHemPe

Grote kans dat je dan een "post" hebt gemaakt maar het werkt en het staat er in ieder geval bij nu. 

Ter informatie hoe ik het doe: 

On 2-12-2021 at 15:26, TristanT said:

Grote kans dat je dan een "post" hebt gemaakt maar het werkt en het staat er in ieder geval bij nu. 

Ter informatie hoe ik het doe: 

Gelukt, thanks! Staat nu in mn originele post.

Share

• Create New...