Jump to content

Dragunov's Ford Fiesta MK8 ST Ultimate

Recommended Posts

Ik heb mijn LED lichten (knipperlichten, achteruitrij, remlichten) allen via Ali gekocht. Alleen knipperlichten zijn mij zelf te fel dus ben nog opzoek naar die minder fel zijn (rond de 1300 Lumen is voldoende, nu zijn ze rond de 3000 Lumen. Mijn achteruitrij en remlichten zitten ook rond de 1300 Lumen en die zijn feller dan de standaard maar niet te fel. Maar het is ook maar net wat je mooi vind. Ik kijk dus vooral naar het aantal Lumen aangezien dat ook de felheid bepaald (en hoe mooi de kleur rondom de lamp zelf is dan).

1 hour ago, Dragunov said:
  • Driver Assistance Pack 3

Wat zit er trouwens in dit pack die standaard op de ST Ultimate zit?

Bedankt!

Het Driver Assistance Pack 3 in mijn MK8 2018 Titanium omvat:

Pre Collision Assist met Distance Indication / Distance Alert en Adaptive Cruise Control

Geen idee of dat inmiddels gewijzigd is bij de ST Ultimate........

Er staat wel dat ACC er op zit, maar er zijn een aantal dingen die op de ST ontbreken in verband met de intercooler. Bepaalde veiligheidsfuncties moesten plaatsmaken voor de performance onderdelen.

• 2 weeks later...

Gaaf hoor, waarom geen ST Edition in het blauw?

Er is vandaag nog een kortingactie bij Autobeam met code EASTER25 . Daar heb ik mijn LED spullen vandaan. Let inderdaad op de invoerkosten.