Smokey Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 On 11-3-2022 at 15:27, Leon Fiesta said: Jeetje, dat zijn flinke wachttijden zegΒ π₯΄Β Tegen de tijd dat je 'm hebt is de brandstof niet meer te betalen, en kun je in de wachtrij gaan staan voor een EV π Hopelijk zijn de prijzen tegen dan wat goedkoper π Elektriciteit is ook niet voordelig meer denk ik, enkel als je zonnepanelen hebt, geen idee wat het kost aan zo'n laadpaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smokey Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 On 11-3-2022 at 17:07, Patje Fiesta st line said: Ik vind het allemaal raar die wachttijden π₯ in Nederland & BelgiΓ«, terwijl in Duitsland al de fiesta ST 2022 rond rijd en bij de dealers staat.Β Ook de vignale modellen zijn van de site gehaald in BelgiΓ«, wat dit betekent weet ik ook niet?Β Zijn idd veel dingen verwijderd van de siteπ€· Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 10 hours ago, Smokey said: Hopelijk zijn de prijzen tegen dan wat goedkoper π Elektriciteit is ook niet voordelig meer denk ik, enkel als je zonnepanelen hebt, geen idee wat het kost aan zo'n laadpaal? Ik heb niet de indruk dat de elektriciteitsprijzen echt zijn gestegen, volgens mij is het vooral het gas dat omhoog schiet nu. Geen idee ook hoe dat bij de laadpalen is. Weet wel dat thuis laden sowieso gunstiger is, ongeacht of je PV-panelen hebt of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted March 29, 2022 Report Share Posted March 29, 2022 Hey,Β Hoe zit het eigenlijk met de productie van de Ford fiesta 2022?Β Met de focus 2022 zijn blijkbaar veel leverings problemen ivm tekorten onderdelen.....lange wachttijden leveringen!Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 https://www1.wdr.de/nachrichten/rheinland/fiesta-produktion-ruht-bei-ford-in-koeln-niehl-100.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 @Bnzbedankt voor de info, mor ik vrees het ergste voor mijn bestelde fiesta dat het nog lang gaat duren Hopelijk vind Ford toch snel een oplossing voor de ontbrekende onderdelen en kunnen ze de fiesta verder bouwenΒ Hopelijk komt er snel een einde aan die afschuwelijk oorlog in OekraΓ―ne π₯ zeer erg voor de bevolking daar!Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted April 2, 2022 Report Share Posted April 2, 2022 Wij kunnen wel klagen dat onderdeel x of onderdeel y niet beschikbaar is, maar constant in oorlogΒ leven, geen eten te hebben, geen huis meer te hebben, familieleden zien sterven of gewoon die verdwijnen zonder spoor, dan is ons probleem compleet te negeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted April 26, 2022 Report Share Posted April 26, 2022 Mijn nieuwe fiesta gaat helaas niet door. productie datum was weer veschoven naar december 2022. En dat terwijl die in mei 2021 besteld was. Fabriek in oekraine word omgebouwd naar valencia werd mij verteld waardoor er een stop is/was van 3 maanden. Ook zou bij fiestaβs die na mei gemaakt werden geen panorama/schuifdak meer mogelijk zijn.Β Β Gelukkig heeft ford mij een Puma ST aangeboden. Na een test rit was ik snel overtuigd, moet alleen wat extra bij betalen. Kan m waarschijnlijk mid volgende week ophalen. Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted April 26, 2022 Report Share Posted April 26, 2022 Damn, daβs wel extreem lang wachten dan zegΒ π€ͺΒ Dan is die Puma denk ik een goed alternatief. Gewoon een voorraadmodel dus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 13 hours ago, Yalmarr said: Mijn nieuwe fiesta gaat helaas niet door. productie datum was weer veschoven naar december 2022. En dat terwijl die in mei 2021 besteld was. Fabriek in oekraine word omgebouwd naar valencia werd mij verteld waardoor er een stop is/was van 3 maanden. Ook zou bij fiestaβs die na mei gemaakt werden geen panorama/schuifdak meer mogelijk zijn.Β Β Gelukkig heeft ford mij een Puma ST aangeboden. Na een test rit was ik snel overtuigd, moet alleen wat extra bij betalen. Kan m waarschijnlijk mid volgende week ophalen. Β Goede keuze! Ik heb mijn Fiesta ingeruild voor de Puma, dus maak je meteen de juiste stap! π€ͺ Ik heb mijn Fiesta geen seconde gemist. Welke spec krijg je de Puma in? Ook Mean Green? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinB Posted April 27, 2022 Author Report Share Posted April 27, 2022 Heel erg jammer dat de levertijden zo lang oplopen en begrijpelijk dat je er dan van af ziet. Maar je hebt een goede keus gemaakt voor de opvolger. Ik heb de Puma ST ook gekocht in de enige echte goede kleur mean green. @Yalmarrik ben ook erg benieuwd welke specs en kleur jouw Puma heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 19 hours ago, Leon Fiesta said: Damn, daβs wel extreem lang wachten dan zegΒ π€ͺΒ Dan is die Puma denk ik een goed alternatief. Gewoon een voorraadmodel dus? Nee geen voorraad model, staat ook al 19k op de teller. Met aanzienlijk meer opties dan ik op de fiesta zou hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 8 hours ago, martn said: Goede keuze! Ik heb mijn Fiesta ingeruild voor de Puma, dus maak je meteen de juiste stap! π€ͺ Ik heb mijn Fiesta geen seconde gemist. Welke spec krijg je de Puma in? Ook Mean Green? Yes Mean green! T kleurtje leek me op de foto eigenlijk niets, toch gaan kijken en de kleur op t oog zo enorm veel beter dan op een foto. Ik was gelijk verkocht.Β Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 6 hours ago, MartinB said: Heel erg jammer dat de levertijden zo lang oplopen en begrijpelijk dat je er dan van af ziet. Maar je hebt een goede keus gemaakt voor de opvolger. Ik heb de Puma ST ook gekocht in de enige echte goede kleur mean green. @Yalmarrik ben ook erg benieuwd welke specs en kleur jouw Puma heeft. Moet eerlijk toegeven dat ik niet 100% zeker ben wat er allemaal opzit, er zitten een hoop opties op. Rock metallic velgen, driver assistance pack, panorama dak e.d. Zag zojuist dat performance pakket ook een mogelijkheid is op de puma. Hier had ik ff naar moeten vragen zou mooi zijn als die er ook op zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinB Posted April 27, 2022 Author Report Share Posted April 27, 2022 Performance pack is een hele mooie optie. Mechanisch sperdifferentieel zie je tegenwoordig niet vaak meer. Panoramadak is ook mooi. Verder zijn een achteruitrijcamera en blis ook wel handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted April 28, 2022 Report Share Posted April 28, 2022 Vandaag bericht gekregen van de Ford dealer dat mijn fiesta st-line vignale 2022 155pk Chrome bleu.....25 mei gebouwd word en chassis nr is ook al bekend ππ kijk er echt naar uit!!!Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted April 28, 2022 Report Share Posted April 28, 2022 22 hours ago, Yalmarr said: Nee geen voorraad model, staat ook al 19k op de teller. Met aanzienlijk meer opties dan ik op de fiesta zou hebben Ah een jong gebruikte dus, ook prima toch? Zolang 'ie maar aan je wensen voldoetΒ Β Die groene kleur is wel gaaf, vond 'm zo vanaf het beeldscherm wat extreem maar in werkelijkheid ziet het er echt tof uit. Pakt de aandacht, maar niet te extreem. Lekker fris kleurtje in het Nederlandse wagenpark dat grotendeels bestaat uit 50 tinten grijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted April 28, 2022 Report Share Posted April 28, 2022 2 hours ago, Patje Fiesta st line said: Vandaag bericht gekregen van de Ford dealer dat mijn fiesta st-line vignale 2022 155pk Chrome bleu.....25 mei gebouwd word en chassis nr is ook al bekend ππ kijk er echt naar uit!!!Β Kijk dat zijn leuke vooruitzichtenΒ ππ Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted April 29, 2022 Report Share Posted April 29, 2022 Mooie berichten en een erg mooie auto de Puma. wij waren net op tijd met onze Active uitvoering incl Bliss en alle toeters en bellen. hadden hem in April 2021 besteld en werd geleverd eind Oktober na 4 maal uitstel.Β Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted April 29, 2022 Report Share Posted April 29, 2022 Ongeveer zelfde verhaal hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted April 30, 2022 Report Share Posted April 30, 2022 On 28-4-2022 at 15:24, Leon Fiesta said: Ah een jong gebruikte dus, ook prima toch? Zolang 'ie maar aan je wensen voldoetΒ Β Die groene kleur is wel gaaf, vond 'm zo vanaf het beeldscherm wat extreem maar in werkelijkheid ziet het er echt tof uit. Pakt de aandacht, maar niet te extreem. Lekker fris kleurtje in het Nederlandse wagenpark dat grotendeels bestaat uit 50 tinten grijs. Yess klopt. Ergens een mooie kans want voor een nieuwe puma heb ik eerlijk gezegd niet genoeg centjes. zo toch een hele mooie volle auto binnen mijn budget. Over de kleur had ik t zelfde! Deed me ergens een beetje denken aan de groene kleur van mijn oude kawasaki motor.Β Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yalmarr Posted May 9, 2022 Report Share Posted May 9, 2022 Dit is hem geworden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted May 9, 2022 Report Share Posted May 9, 2022 3 hours ago, Yalmarr said: Dit is hem geworden! Enjoy! Genieten als je naar buiten kijkt en je ziet hem voor de deur staan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted May 9, 2022 Report Share Posted May 9, 2022 Mooi ding hoor!Β π Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje Fiesta st line Posted May 9, 2022 Report Share Posted May 9, 2022 12 hours ago, Yalmarr said: Dit is hem geworden! WOW prachtig π Have fun ermee π Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts