Jump to content

Facelift Ford Fiesta 2021

MartinB
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, Nielsicq said:

Weet iemand of dit ook op een mk8 st-line bumper past en wat het finis nummer is?

Hij past er niet zomaar onder, pasvorm is niet gelijk. Nummer van het onderdeel is 17D957, althans, dat is het nummer wat ik weet. Dan is er nog wel montage materiaal nodig.

• Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ligt het aan mij of worden de nieuwe Fiesta's nogal kaal geleverd? Als ik zo kijk wat er nu in Nederland geleverd wordt dan zijn ze vrijwel allemaal zonder ACC, mistlampen voor en ik lees dat in Groot-Britannië de inklapbare spiegels niet geleverd worden.

Zelf hoop ik over anderhalf jaar naar een ST Line Vignale te switchen, maar ik houd mijn hart wel een beetje vast. Op Duitse sites kom ik die wel tegen. Nu is het nog wat vroeg misschien om die in Nederland te zien, de levering start pas net natuurlijk.

Edit: Spuit11, meer mensen constateren dit. Zonde.

15 minutes ago, JWE said:

Ligt het aan mij of worden de nieuwe Fiesta's nogal kaal geleverd? Als ik zo kijk wat er nu in Nederland geleverd wordt dan zijn ze vrijwel allemaal zonder ACC, mistlampen voor en ik lees dat in Groot-Britannië de inklapbare spiegels niet geleverd worden.

Zelf hoop ik over anderhalf jaar naar een ST Line Vignale te switchen, maar ik houd mijn hart wel een beetje vast. Op Duitse sites kom ik die wel tegen. Nu is het nog wat vroeg misschien om die in Nederland te zien, de levering start pas net natuurlijk.

Dat ligt niet aan u, de nieuwe fiesta is inderdaad zomaar kaal of je moet naar de x of vignale uitvoeringen gaan die hebben wel meer opties en luxe

Onlangs bij de dealer langs geweest met salon opendeur dag, stond een gewone titanium uitvoering binnen had bijna geen luxe......geen mistlampen, geen gps zelfs wiel deksels 🤣😥

De inklapbare spiegels en blis zitten niet op de nieuwe fiesta, heb zelf een fiesta st-line vignale 2022 155pk Chrome bleu (België) in bestelling staan.....foto's staan bij mijn topic effe voorstellen

On 22-1-2022 at 14:35, JWE said:

Een deel heeft te maken met chiptekorten. Maar ik zie Ford constant besparen. Bij de Fiesta ST verdwenen er ook steeds meer dingen in de loop der jaren.

1 hour ago, Yalmarr said:

Mijn in April bestelde ST is inmiddels nogsteeds niet ontvangen.

bij de ford heeft niemand een idee wanneer die wel komt.. het laat allemaal erg lang op zich wachten

En de kans dat het nog veel langer duurt. Het chip tekort is schrijnend.

Minimaal 9 maand levertijd is bijna normaal.

En als jij het net treft dat dit een zeer specifiek onderdeel betreft..

5 hours ago, Yalmarr said:

Mijn in April bestelde ST is inmiddels nogsteeds niet ontvangen.

bij de ford heeft niemand een idee wanneer die wel komt.. het laat allemaal erg lang op zich wachten

Pfff....das echt wel Balen 😥

Ik begrijp het niet goed, terwijl de Ford fiesta ST ultimate 2022 al bij de dealers in Duitsland staat zit jij al te wachten vanaf april 2021.....begrijpen wie het begrijpen kan? 

Succes alvast 💪😉

15 hours ago, NeverDespair said:

Het zal hier zeker een specifiek onderdeel betreffen want ze leveren de Fiesta gewoon uit zonder bijv. Blis als je dat besteld zou hebben, want men vindt in Keulen dat je zonder Blis gewoon kunt rijden........

De nieuwe ST is momenteel nog niet in productie, ze zijn wel begonnen met de productie van de normale fiesta en de st line e.d.

De performance versies laten nog eeven op zich wachten

11 hours ago, Patje Fiesta st line said:

Pfff....das echt wel Balen 😥

Ik begrijp het niet goed, terwijl de Ford fiesta ST ultimate 2022 al bij de dealers in Duitsland staat zit jij al te wachten vanaf april 2021.....begrijpen wie het begrijpen kan? 

Succes alvast 💪😉

De productie is nog niet gestart van de ST. Performance model laat nog even op zich wachten.

Momenteel zijn er ook naast eerste de beelden uit september geen nieuwe foto’s of videos opgedoken van de nieuwe ST

1 hour ago, Yalmarr said:

De nieuwe ST is momenteel nog niet in productie, ze zijn wel begonnen met de productie van de normale fiesta en de st line e.d.

De performance versies laten nog eeven op zich wachten

OK productie nieuwe fiesta, hopelijk heb ik mijne fiesta st line vignale snel dan 😉

On 25-1-2022 at 06:35, Yalmarr said:

De productie is nog niet gestart van de ST. Performance model laat nog even op zich wachten.

Momenteel zijn er ook naast eerste de beelden uit september geen nieuwe foto’s of videos opgedoken van de nieuwe ST

Ook de ST wordt al geproduceerd. In Duitsland en Belgie staan ze al te koop.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford-fiesta-1-5-ecoboost-st-x-facelif-b-o-navi-perf-p-benzine-groen-d1827e95-0c7f-4693-a431-1eb3f961cacc?utm_source=web-share&utm_medium=copy&utm_campaign=share

https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford-fiesta-1-5-ecoboost-s-s-st-x-jhh-benzine-groen-6d1a2efa-9b72-4e56-8bf0-ef7f910aa5bc?utm_source=web-share&utm_medium=copy&utm_campaign=share

4 hours ago, NeverDespair said:

Mooie auto. maar echt triest dat Ford zo'n ST nog steeds niet levert met automaat...........

Zo’n auto rijd je niet in automaat joh 😂 Dan moet je een saaie Polo GTI kopen.

Share

Announcements

• Create New...