Jump to content

Facelift Ford Fiesta 2021

MartinB
 Share

Recommended Posts

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

BLIS is niet te bestellen op de nieuwe Fiesta vertelde de dealer waar ik mijn auto heb gekocht. Dat is jammer, maar elektrisch inklapbare spiegels en spiegelverwarming is helemaal niet standaard meer.😕

Het is inderdaad zo dat er tegenwoordig - door het wereldwijde chiptekort - heel veel auto's geleverd worden waarbij een bestelde optie (BLIS etc.) of accessoire niet aanwezig is. Autofabrikanten - en dat geld voor alle merken - hebben daardoor de keuze OF de productie stilzetten OF incomplete auto's leveren. Die keuze is dan dus niet zo moeilijk........

Kan wel zo zijn, maar als ik als consument een nieuwe auto koop die best een aanzienlijk bedrag kost dan wil ik wel graag de opties die ik wil. Kan de fabrikant dat niet leveren, dan koop ik geen nieuwe. Ik ga geen concessies doen op bepaalde opties. Zo kijk ik er naar tenminste, een ander is misschien wat makkelijker hier in.

19 hours ago, MartinB said:

Kan wel zo zijn, maar als ik als consument een nieuwe auto koop die best een aanzienlijk bedrag kost dan wil ik wel graag de opties die ik wil. Kan de fabrikant dat niet leveren, dan koop ik geen nieuwe. Ik ga geen concessies doen op bepaalde opties. Zo kijk ik er naar tenminste, een ander is misschien wat makkelijker hier in.

Volledig mee eens, gelukkig is de mijne van juni 2018 met - toen nog - alle opties erop geleverd. Zou zelf ook niet genegen zijn om deze nu in te ruilen voor een nieuwe als niet alles wat ik besteld heb erop zou zitten.......

21 hours ago, Patje Fiesta st line said:

Hopelijk heeft mijn fiesta st-line vignale 2022 155pk die ik besteld heb alle opties die op mijn bestelbon staan 🤣🤣

Er is toch een duidelijke verkoops overeenkomst met alle specificaties en opties? 

Nou, ik zou zeker maar eens terug gaan naar je dealer en diezelfde vraag stellen. Op de vraag van jou "krijg ik wel alle bestelde opties?' zal hij wel zeggen "dat weet ik niet....." , maar ga er maar van uit dat dat niet waar is - want hij weet het inmiddels heus wel - en dat 1 of meer elektronische opties niet zal aanwezig zijn.....

34 minutes ago, NeverDespair said:

Nou, ik zou zeker maar eens terug gaan naar je dealer en diezelfde vraag stellen. Op de vraag van jou "krijg ik wel alle bestelde opties?' zal hij wel zeggen "dat weet ik niet....." , maar ga er maar van uit dat dat niet waar is - want hij weet het inmiddels heus wel - en dat 1 of meer elektronische opties niet zal aanwezig zijn.....

We zullen zien he als de wagen bij de dealer binnen is of hij compleet is volgens overeenkomst. 

Eerst mor een check-UP doen voor we over gaan tot betaling dan 🤣🤣

Mijn ervaring is dat Ford dit heel goed communiceert.

neem aan dat tijdens het tekenen van de overeenkomst de prijslijst van de Fiesta al beschikbaar was?

Mocht er onverhoopt een optie toch niet geleverd kunnen worden dan zal je dealer dat ook weten.

Share

• Create New...