Jump to content

Facelift Ford Fiesta 2021

MartinB
 Share

Recommended Posts

• 5 weeks later...
  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vandaag de ford gehoord. Ik krijg het nieuwe model. Alleen B&O audiosysteem is niet meer standaard bij de nieuwe ST-X. Hier zijn we nog over ingesprek aangezien de auto die ik bestelde dat er wel standaard op had.

Wagen word in december gemaakt maar ze houden ze dan vast tot begin jan, hierdoor word het bouwjaar 2022.

Ergens wel cool om te weten dat ik straks als een van de eerste de nieuwe ST-X in mn bezit heb, zodra het zo ver is zal ik snel wat fototjes plaatsen

10 hours ago, martn said:

Cool! Dat B&O systeem zou ik er wel bij claimen ja, die wil je wil hebben.

Tja ik mis 'm zelf niet, maar als het bij de oorspronkelijke deal wel in zat dan zou ik daar ook aan vasthouden. Niet jouw probleem dat ze overgaan op de nieuwe modelserie toch? ;) 

In de nieuwe prijslijst op de website van Ford Nederland van de Fiesta staat de optie B&O voor de ST-X er niet meer bij zag ik net. Zoals ik het lees kun je het helemaal niet meer bestellen voor de ST-X. Dat zou erg jammer zijn, maar misschien is er wel een oplossing voor Yalmarr.

16 hours ago, MartinB said:

In de nieuwe prijslijst op de website van Ford Nederland van de Fiesta staat de optie B&O voor de ST-X er niet meer bij zag ik net. Zoals ik het lees kun je het helemaal niet meer bestellen voor de ST-X. Dat zou erg jammer zijn, maar misschien is er wel een oplossing voor Yalmarr.

Denk dat het daar ergens niet hoed gaat, via de duitse site kan je de optie wel kiezen.

het probleem is overigens opgelost, ik krijg het b&o audiosysteem zonder er een meerprijs voor te moeten betalen

@Yalmarr:opties zijn per land verschillend hoor. In Duitsland bijv. kun je nog een 3 deurs Fiesta bestellen, terwijl in Nederland alleen de 5 deurs verkrijgbaar is. Het kan idd ook zijn dat het een fout is in de prijslijst en dat B&O standaard is op de ST.

Maar mooi dat je toch de B&O krijgt. Welke kleur heb je voor gekozen?

12 hours ago, MartinB said:

@Yalmarr:opties zijn per land verschillend hoor. In Duitsland bijv. kun je nog een 3 deurs Fiesta bestellen, terwijl in Nederland alleen de 5 deurs verkrijgbaar is. Het kan idd ook zijn dat het een fout is in de prijslijst en dat B&O standaard is op de ST.

Maar mooi dat je toch de B&O krijgt. Welke kleur heb je voor gekozen?

Wit! Met zwarte spiegelkappen

5 hours ago, MartinB said:

Hee..bedankt Martijn voor de tip. Ik ga even kijken binnenkort. Maar echt blij word ik niet van de facelift zo op het eerste gezicht.

Nee ik ook niet. Het is hem een beetje zo net niet zegmaar tegenover de MK8. Waar het van de MK7 naar de MK7.5 het precies wel wat is dit het hem gewoon net niet.... 

Vandaag ook een st x besteld.

Ben deze x maar eens voor wat anders gegaan,mean green gaat het worden. 

Na 3 zonder sper wil ik de laatste st met sper,leeftijd begint ook mee te spelen.

Best wel in twijfel gestaan of de Puma 155 pk of deze. 

Levering waarschijnlijk eind April of Mei.

We gaan het zien. 

5 hours ago, M@rio said:

Vandaag ook een st x besteld.

Ben deze x maar eens voor wat anders gegaan,mean green gaat het worden. 

Na 3 zonder sper wil ik de laatste st met sper,leeftijd begint ook mee te spelen.

Best wel in twijfel gestaan of de Puma 155 pk of deze. 

Levering waarschijnlijk eind April of Mei.

We gaan het zien. 

Gefeliciteerd! Daar ga je geen spijt van krijgen! De kleur is echt geweldig, vooral in de zon. Ik krijg er echt geen genoeg van. Wat mij betreft ook de enige juiste keuze qua kleur. 🤣

Dank je wel Martijn,was er zelf echt van overtuigd tot we het op papier gingen zetten.

Toen sloeg de twijfel wel toe,er zijn geen stalen van beschikbaar bij Ford Breda,heb er wel eens 2 gezien in België ( Puma st) en die waren wel gaaf om te zien.

Moest nu echt van foto's afgaan en dat geeft toch niet echt de juiste kleur weer.

Dan maar een rode dacht ik,maar daar is elke uitvoering in te koop 😕.

Ik ben toch maar voor het groen gegaan omdat dat toch wel de juiste is denk ik,was ook helemaal weg van de focus rs in het groen destijds.

Nog ff wachten en dan weet ik het. 👍🏻👍🏻

5 minutes ago, M@rio said:

Dank je wel Martijn,was er zelf echt van overtuigd tot we het op papier gingen zetten.

Toen sloeg de twijfel wel toe,er zijn geen stalen van beschikbaar bij Ford Breda,heb er wel eens 2 gezien in België ( Puma st) en die waren wel gaaf om te zien.

Moest nu echt van foto's afgaan en dat geeft toch niet echt de juiste kleur weer.

Ik ben toch maar voor het groen gegaan omdat dat toch wel de juiste is denk ik,was ook helemaal weg van de focus rs in het groen destijds.

Ik snap het! Helaas woon ik niet bij Breda in de buurt anders kon je m’n Puma bekijken in de kleur. Als je van een beetje kleur houdt weet ik 100% zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen. Als je kleurenschuw bent, dan had je ook niet voor rood gekozen. Dus maak je geen zorgen. Nu de lange wacht…

• 2 weeks later...
On 5-12-2021 at 11:24, M@rio said:

On 5-12-2021 at 11:24, M@rio said:

IMG_20211011_170801.thumb.jpg.f02e8b40c176e50e6ce146c04dab5f3d.jpg

Share

• Create New...