Jump to content
Fiestaclub.nl
yariwes

AutoBeam ervaringen?

Recommended Posts

Dag allemaal,

Na mijn vorige topic over xenonverlichting heb ik toch besloten voor LED te gaan, vanwege dat ze goedkoper zijn en langer meegaan. Nu ben ik dit setje van autobeam tegengekomen:

https://autobeam.co.uk/collections/fiesta-mk7-0-2009-2012/products/h7-led-performance-clip?variant=29792769736748

Ik vroeg mij af of anderen deze LED's ook gebruiken en wat hun ervaringen hiermee zijn? Daarnaast is er wel de optie om rubberen kapjes bij te bestellen maar zijn dit automatisch de 80mm doorsnede die bij mijn MK7 horen?

Groet,

Yari

Ik heb zelf geen ervaring met AutoBeam, maar een vriend van mij ontving deze week, na 2/3 maanden wachten zijn bestelling. 1 van de setjes met lichten, ik weet zo niet welke, paste niet eens terwijl ze precies voor zijn auto waren. Je moet er in ieder geval uit gaan dat het weken kan duren voordat je pakketje aankomt.

Autobeam lampen zijn wat ik vaker hoor goedkoop Chinees spul, alleen doen ze er een Autobeam verpakking omheen dan..... Verder geen ervaring behalve dat ik ze veel te duur vind (zeker nu met de Brexit).

17 minutes ago, Grumpy91 said:

Autobeam lampen zijn wat ik vaker hoor goedkoop Chinees spul, alleen doen ze er een Autobeam verpakking omheen dan..... Verder geen ervaring behalve dat ik ze veel te duur vind (zeker nu met de Brexit).

Ah dat schrikt wel af ja, is ~70eur duur voor een h7 LED setje dan? Ik dacht juist dat dat nog wel meeviel

Er komen nog kosten bij ivm de Brexit naast de prijs die op hun site staat. Maar voor eigenlijk goedkoop chinees spul wat vaak ook foutmelding geeft vind ik het erg duur. 

Net als voor xenon geldt voor led dat je wat centjes moet uittrekken voor kwalitatief goed spul;

Deze bijvoorbeeld. Duur? Koop maar goedkoop spul dan weet je wat duur is want na 1 jaar koop je toch een goede set en ben je het geld van de eerste set kwijt.

1 minute ago, Full Led said: