Jump to content

Recommended Posts

Hoihoi,

Alweer een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, heel lang, het is bijna het begin van een sprookje :D

Een klein stukje info om even snel bij te praten: in juli 2019 was mijn vorige Fiesta onder gekrast en het polijsten mocht niet heel veel baten, heb het toen maar gelaten voor wat het was. In de warme dagen daarna trok de airco het ook niet meer en omdat ik daar heb meerdere pogingen en reparaties aan had laten doen, ben ik langzaam gaan kijken naar een andere. Uiteindelijk na lang wikken, wegen, denken, rekenen, kijken, denken, proefrit, uiteindelijk een Ford Fiesta ST-Line besteld via private lease. Deze heb ik in november 2019 ontvangen  en daar rijd ik inmiddels bijna 19000km vrolijk mee rond.

Maar inmiddels begint het meer en meer jeuken en kriebelen om hem naar wens te maken. Omdat 1 van de dingen die ik wil doen wrappen is, en dat ook te verwijderen is, heb ik hier deze week toch maar eens achteraan gemaild. Het bedrijf kent de in and outs van lease auto's omdat dit ook steeds populairder wordt. (bij eventueel inleveren van de auto moet de auto 'orgineel' zijn). Ze wisten ook gelijk te zeggen; Wrappen is geen blijvende aanpassing, dus dat kan!

Omdat ik graag liever te veel vraag heb ik ook gevraagd hoe het zit met het eventueel verwijderen, mocht ik de auto toch niet over willen nemen, hoewel die kans erg klein is. Dat het te verwijderen is, vaak zonder problemen, mits professioneel, is natuurlijk logisch en duidelijk, alleen zeiden ze wel dat de ervaring is dat Ford geen hele harde laklagen heeft waardoor er een kleine kans is dat er iets van de lak mee kan komen. 

Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat dan vooral om de 'kans' die er is dat er iets van de lak mee komt, maar ook met het (laten) verwijderen van wrap. Zou er dan een nieuwe wrap op kunnen over dat deel of moet dat eerst hersteld worden? 

 

Ik hoor graag jullie ervaring(en)

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...