Jump to content
Fiestaclub.nl
Joko

Even voorstellen

Recommended Posts

Moi Jo & Ko uut Grunn. Wij rijden al 2.5 jaar met volle tevredenheid onze Ford Fiesta titanium ecoboost uit 2015. Van te voren niet gedacht dat deze auto ons zo goed zou bevallen. Hiervoor Honda rijder. Prijs technisch gezien overgestapt naar Ford. 1x achterveer recht achter vervangen onder garantie. Verder geen bijzonderheden. Wel snelle slijtage voorbanden maar dat wijt ik aan de merk banden all season Maxxis die er onder zaten. Nu conti all season voor. Een tevreden Fiesta rijder 

35 minutes ago, Jeroen said:

Welkom!

Thanks

7 hours ago, Joko said:

Moi Jo & Ko uut Grunn. Wij rijden al 2.5 jaar met volle tevredenheid onze Ford Fiesta titanium ecoboost uit 2015. Van te voren niet gedacht dat deze auto ons zo goed zou bevallen. Hiervoor Honda rijder. Prijs technisch gezien overgestapt naar Ford. 1x achterveer recht achter vervangen onder garantie. Verder geen bijzonderheden. Wel snelle slijtage voorbanden maar dat wijt ik aan de merk banden all season Maxxis die er onder zaten. Nu conti all season voor. Een tevreden Fiesta rijder 

Welkom!

Het snelle slijten van de banden zal ongetwijfeld liggen aan de Maxxis, wat aardig gezegd niet de beste banden zijn, maar toen ik mijn (nieuwe) velgen en banden liet uitlijnen waren die extreem off-spec (schadevrije auto), dus uitlijnen voor een paar tientjes zou ook heel veel kunnen schelen, is blijkbaar iets waar Ford niet erg op let bij de QC (Quality Control), nu even te laat (na 5,5 uur in de auto gezeten te hebben vandaag met dit weer, maar ik heb nog wel ergens mijn uitlijningspapieren liggen, dat ging helemaal nergens over met de originele velgen, alles zat in de redline (teveel camber, wielen niet recht tov elkaar, etc...)

Welkom Jo en Ko, rij zelf ook Maxxis.

Zijn niet de stilste banden, maar de vorige gingen bijna 50 dkm mee.

Met dit weer prima grip hoor 👍