Jump to content
Fiestaclub.nl
henniejacobs

Ford Fiesta Deur rubbers

Recommended Posts

Hoi ik heb vandaag de deur rubbers ingesmeerd voor het winter weer . daar zag ik al dat de deur rubber bestuurderskant al ingescheurd gebrokkeld is .

Ford piet v/d Ven gebeld en @mail gestuurd gelukkig word het vergoed auto is van 28-07-1917 ford fiesta MK8 32000 km pas gereden .

Een van de eerste eerst 3 maanden vaak terug geweest nieuwe remverdeler, nieuwe navi module, nieuwe raam motor elkt ramen L+R , nieuw rem mechanisme achter die stelden niet, 

ruiten sproeiers, en nog wat andere storingen met sleutel en andere computer.

Zullen we het maar kinderziektes noemen van de MK8? Zeker als je een erg vroege MK8 hebt.

Tot nu toe die van mij probleemloos maar heb er pas 1300 km mee gereden.

Hoi ik heb voor de zekerheid een mail plus foto naar Ford Nederland gestuurd . 

Al zouden er meer klachten komen staat deze al genoteerd.

Moest vanmorgen flink aan mijn autodeur trekken ondanks dat ik hem Zaterdag in de witte vaseline had gezet, gelukkig niets beschadigd.

Vanmiddag de deuren geopend na een week stilstand. Auto eerst uit moeten graven. Geen enkel probleem hier. Deuren en achterklep gingen soepeltjes open en ook de spiegels wilden probleemloos uitklappen. Gelukkig want ik had zo mijn angsten.

2 hours ago, Full Led said:

Vanmiddag de deuren geopend na een week stilstand. Auto eerst uit moeten graven. Geen enkel probleem hier. Deuren en achterklep gingen soepeltjes open en ook de spiegels wilden probleemloos uitklappen. Gelukkig want ik had zo mijn angsten.

Meer geluk dan mij gisteren! Eerst een 10cm sneeuw en daarna nog een 3cm ijs mogen weghalen om ergens bij te komen. Deuren gingen prima open, achterklep ook alleen mijn spiegels wilde niet uitklappen. Na goed met de de-icing spray (nope, geen favoriet van maar hadden het in huis) rondom dat draaipunt gespoten want daar zat wel 10cm ijs te hebben gingen ze weer open. Maar direct het automatisch inklappen uitgezet! En toen ik terug kwam van mijn verplicht ritje kwam ik erachter dat 3cm ijs over je parkeersensoren ervoor zorgen dat je auto er niks meer van snapt..... Ook daar maar met de-icing spray gebruikt zodat die ook vrij waren van ijs. Vandaag wel nog voor de zekerheid mijn deurrubbers ingesmeerd met zuurvrije vaseline

En dan zijn er mensen die van sneeuw en vrieskou houden.....vreemde gasten die ijskonijnen.

ik had een klein beetje plakken van de deuren, niet spannend. De achterklep had ik na de eerste dag al sneeuwvrij gemaakt want daar lag een halve meter achter en een berg tussen de spoiler en de ruitenwisser. Verder geen problemen, de voorruitverwarming doet zijn ding weer prima in ieder geval.