Jump to content

Recommended Posts

Hey 👋

Ik ben nieuw op dit forum, ik heb zelf (nog) geen Fiësta. Ik rij nu 4 jaar een dagelijkse MX5 NB rijder. Die doe ik met veel fun. 

Maar nu is het toch tijd voor iets anders, wat verstandigers/groter. Nu zijn mijn ogen gevallen op een fiesta MK7 ST, omdat ik toch beetje fun wil hebben in een daily. Nu ben ik me aan het oriënteren op de markt. Wat nu nog lastiger is met corona. Daarom wil ik me goed voorbereiden.

Hebben jullie nog tips om na te gaan bij het bekijken van een ST, en wat zijn de rode vlaggen. 

Hoor graag van jullie,

Alvast bedankt!

Bouwe

Welkom,

Motorisch heb ik geen ervaring met de ST maar de MK7 is één van de  betrouwbaarste auto die je gebruikt  kunt kopen. Echter hangt dat natuurlijk wel af van de onderhoudshistorie en eventueel schadeverleden.

Wil je op zeker gaan is het natuurlijk aan te raden om met garantie een ST te kopen. Dus dan vallen de particuliere verkopers veelal af.

Succes

On 4-2-2021 at 16:56, Bnz said:

Bouwe welkom,

Kijk eens op de site van,house of cars, eindhoven,misschien zit er wat voor je tussen.🤔

Had ze gezien, staan er nu 3. Woon zelf in Zwolle, dus niet echt in de buurt. 

Van de week wel even bellen of ik er een kijkje mag nemen. Zijn wel allemaal imports dacht ik.