Jump to content

Aansluiten stoelverwarming Recaro ST stoelen

jefke
 Share

Recommended Posts

Hallo,

De titel zegt het al haha, ik heb sinds kort in mijn Fiesta MK7 de stoelen uit een Engelse Fiesta MK7 ST zitten aangezien ik deze voor een leuke prijs kon kopen.
Betreffen de stoelen met half leer/stof. De aansluitingen onder mijn originele stoel is natuurlijk anders dan die van de ST stoelen. Het geluk dat ik had is dat op de connectoren onder de stoel de originele aansluitingen zaten incl de afgeknipte kabels die uit de auto komen, dus dat heb ik allemaal compleet. Inmiddels de stekkers van de MK7.5 ST blokken over gezet in de MK7 blokken ( kwestie van eruit klikken en overzetten ) waarna ik natuurlijk per stoel 3 stekkers over hou mbt de verwarming.

Nu heb ik gezien dat er dus vanuit de auto 3 stekkers moeten komen om de stoelen te verwarmen, onder de stoel zit een soort van regelkastje waar vorvolgens de kabels uit komen voor de matjes. Nu heb ik via via de originele knopjes weten te vinden die ook netjes passen onder de kachelbediening dus dat is het probleem niet, enige waar ik nu tegenaan loop is dat mijn auto niet is voorbereid op de verwarming  ( auto is van 2009 ), dus ook geen liggende kabels of zekering.  Nu wil ik dit dus eigenlijk zelf allemaal gaan maken ( zelf ook al inklapbare spiegels gemaakt dus dit moet ook lukken ) allen kan ik niet echt een duidelijk aansluitschema vinden of iemand die het al voor elkaar heeft gekregen. Dus mijn vraag is of er misschien iemand is die dit al eens gedaan heeft of mij misschien het electrisch schema kan bezorgen zodat ik alles kan gaan bekabelen. In mijn ogen is het gewoon een kwestie van voeding naar de schakelaars buiten de BCM om en dan vanuit de schakelaars naar de 2 stoelen.

Alvast bedankt !

Gr Jeffrey 

Share

• Create New...