Jump to content

Fiesta ST mk8 Orange

Recommended Posts

Ik rijd er al weer een aantal maanden mee rond, maar was er nog niet toe gekomen om mijn nieuwe aanwinst voor te stellen.

Mijn witte Fiesta ST mk8 heb ik ingeruild voor een oranje versie.

Dit is een speciale bestelling van 5 exemplaren van Ford Broekhuis en het is een ST3 met alle extra's waaronder een panoramadak en natuurlijk de Deep Orange lak zoals de engelse Performance Edition.

Inmiddels zitten er zwarte spiegelkappen, een Ford Performance schroefset, een Maxton spoilerlip, een antraciete achter-diffusor en een paar stickers op. Ook is het gedeelte van de achterklep dat aansluit op het panoramadak zwart gespoten zodat de lijn mooi doorloopt.

Geweldige auto, heel erg blij mee!

2AYKFBt.jpg

YFnmQ4i.jpg

EMrYD2A.jpg

o0cd4I2.jpg

Als ik het goed begrijp is deze versie dus (origineel) niet hetzelfde als de performance versie zoals die in de UK geleverd is?
Op een paar kleine dingen na die je zelf aangepast hebt zoals de schroefset?

Zeker weten een vette kleur!

1 hour ago, Gio said:

Als ik het goed begrijp is deze versie dus (origineel) niet hetzelfde als de performance versie zoals die in de UK geleverd is?

Volgens mij zijn er 5 geleverd met deze kleur in Nederland. Door daar de Ford Performance velgen en schroefset onder te zetten heb je de zelfde auto, alleen dan links gestuurd!

5 hours ago, Gio said:

Bedankt allemaal!

De engelse versie heeft 3 deuren en geen panoramadak, maar voor de rest is de ST nu met de schroefset hetzelfde.

Blijft natuurlijk geen echte Performance Edition, maar wel een heel stuk zeldzamer.

Gaaf! Ik heb er al 1 in het echt mogen bekijken, erg lekkere kleur! En gave aanpassingen met die extra zwarte stukken, lekker contrast met dat oranje👍

(Ik heb mij ST gekocht bij iemand die 1 van die 5 heeft)

Mooie uitvoering!😎