Jump to content

Fiesta ST mk8 Orange

Recommended Posts

Ik rijd er al weer een aantal maanden mee rond, maar was er nog niet toe gekomen om mijn nieuwe aanwinst voor te stellen.

Mijn witte Fiesta ST mk8 heb ik ingeruild voor een oranje versie.

Dit is een speciale bestelling van 5 exemplaren van Ford Broekhuis en het is een ST3 met alle extra's waaronder een panoramadak en natuurlijk de Deep Orange lak zoals de engelse Performance Edition.

Inmiddels zitten er zwarte spiegelkappen, een Ford Performance schroefset, een Maxton spoilerlip, een antraciete achter-diffusor en een paar stickers op. Ook is het gedeelte van de achterklep dat aansluit op het panoramadak zwart gespoten zodat de lijn mooi doorloopt.

Geweldige auto, heel erg blij mee!

2AYKFBt.jpg

YFnmQ4i.jpg

EMrYD2A.jpg

o0cd4I2.jpg

Als ik het goed begrijp is deze versie dus (origineel) niet hetzelfde als de performance versie zoals die in de UK geleverd is?
Op een paar kleine dingen na die je zelf aangepast hebt zoals de schroefset?

Zeker weten een vette kleur!

1 hour ago, Gio said:

Als ik het goed begrijp is deze versie dus (origineel) niet hetzelfde als de performance versie zoals die in de UK geleverd is?

Volgens mij zijn er 5 geleverd met deze kleur in Nederland. Door daar de Ford Performance velgen en schroefset onder te zetten heb je de zelfde auto, alleen dan links gestuurd!

5 hours ago, Gio said:

Bedankt allemaal!

De engelse versie heeft 3 deuren en geen panoramadak, maar voor de rest is de ST nu met de schroefset hetzelfde.

Blijft natuurlijk geen echte Performance Edition, maar wel een heel stuk zeldzamer.

Gaaf! Ik heb er al 1 in het echt mogen bekijken, erg lekkere kleur! En gave aanpassingen met die extra zwarte stukken, lekker contrast met dat oranje👍

(Ik heb mij ST gekocht bij iemand die 1 van die 5 heeft)

Mooie uitvoering!😎

Leuke upgrades gedaan, mooi subtiel. Wat ik een tikkeltje jammer vind van de kleur is dat het een uni kleur is. Ford had het nog beter gedaan als de kleur een parelmoereffect of metallic had gehad.

@marco170 achterlichten tint je niet meer gedeeltelijk zoals je bij de witte had gedaan en ook geen spacers meer?

On 28-1-2021 at 23:16, MartinB said:

Mooie uitvoering!😎

Leuke upgrades gedaan, mooi subtiel. Wat ik een tikkeltje jammer vind van de kleur is dat het een uni kleur is. Ford had het nog beter gedaan als de kleur een parelmoereffect of metallic had gehad.

@marco170 achterlichten tint je niet meer gedeeltelijk zoals je bij de witte had gedaan en ook geen spacers meer?

Bedankt weer allemaal!

De achterlichten komen als het wat warmer weer is om de folie te plakken. Spacers komen ook nog👍

1 hour ago, Steelmaster said:

Ik had het idee dat ik jou zondag rond 12uur Zag rijden op de a16? Richting Zwijndrecht. Kan dat? 

Dat ben ik niet geweest, maar er rijden er nog een paar rond, dus zal dan wel een van die zijn geweest.

1 hour ago, Full Led said:

Ja, een mooie auto en.......DE AUTO om te hebben als het Nederlands voetbalelftal weer eens wereldkampioen wordt:veryhappy:

33 minutes ago, Leon Fiesta said:

Tegen die tijd is de MK12 al in omloop denk ik en zien we de auto van Marco als klassieker uit de goede ouwe tijd 🤣

Of een thuisbezorgd sticker erop plakken en vrolijk de avondklok negeren 😁

Wat breng je dan rond? Oranje-tompoucen?

In ieder gevan een idee voor koninginnedag. Met een beetje pech hebben we dan nog steeds de avondklok.

23 hours ago, Full Led said:

Wat breng je dan rond? Oranje-tompoucen?

In ieder gevan een idee voor koninginnedag. Met een beetje pech hebben we dan nog steeds de avondklok.

Zal wel pompoenen met Halloween worden, denk dat er weinig te vieren valt met koningsdag.

Oeps, Koningsdag inderdaad. Dat komt omdat ik die koning van ons maar een proletarier vind😄Ik verdring alle gedachten aan die meneer.

Pompoenen....hmmm.....ook een idee. Weet nog niet hoe ik die witte van mij moet inzetten. Sneeuwballen zijn niet erg gewild.

• 4 months later...

Bijna klaar voor het EK, hoewel ik niet zoveel met voetbal heb...😎

Hier en daar weer wat aangepast;

- Maxton V2 spoilerlip op de achterspoiler

- 8mm H&R spoorverbreders achter en 3mm aan de voorzijde

- Kleine striping op de zijkant

- Achterlichten deels getint

- Ford Performance carbon pookknop

- Interieurdelen oranje gespoten

- Startknop met rode tekst van de Fiesta ST Edition

Qt5ipWV.jpg

lqFzGaG.jpg

ZsXfE72.jpg

KVkhzN4.jpg

TY0Gi8e.jpg

Cool! Ziet er heel gaaf uit! Mooi clean ook met het oranje aan de binnenkant, niet over de top. Ik vind de breedte van de wielen nu ook gaaf maar heb zelf mijn twijfels bij spoorverbreders, daarom zelf er niet voor gegaan. Al met al erg gaaf!!

• Create New...