Full Led Posted January 13, 2021 Report Share Posted January 13, 2021 Zit even te googelen en zie dat er op een Vignale een extra deurbescherming zit (stootstrip). Ik heb wel de "door edge protectors" maar vind de deur van de fiesta erg kwetsbaar voor schade, mede door de scherpe knik aan de onderkant en daar heeft een Vignale nu juist die extra bescherming op zitten. De door edge protectors werken prima ter voorkoming van schade als je zelf de deur op doet maar doen uiteraard niets als die dicht blijven. Ik heb de ervaring veel deurschade op te lopen op parkeerplaatsen waar de buurman/vrouw haar deur open doet en jouw auto beschadigd. Die Vignale deurbescherming zou dit al een heel stuk voorkomen (gok ik). Iemand enig idee wat die dingen kosten (origineel) of weet iemand een alternatief of adres (niet OEM) waar je zoiets kunt kopen? Kan niks vinden op Ali of Ebay. Edit : Deze vind ik niet echt fraai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Full Led Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 Hahaha woe ha hik proest haahahaaha. Sorry, net de prijs gehoord van de Vignale deurstrips. Zou er eigenlijk een kwis van moeten maken wat die dingen kosten. Komt ie. Ga even zitten. 504,45 euro incl btw maar exclusief montage. Get real. Niet normaal toch ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grumpy91 Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 Zijn die van goud ofzo?? 😱😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Full Led Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 ik vind deze nu ineens een stuk mooier. Gek hè. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grumpy91 Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 Wat raar ja hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 Ik heb in 2019 "onbehandelde" zwarte stootlijsten gemonteerd van een ander merk en ben blij met m'n magnetic kleur zodat de lijsten bijna niet opvallen.......... Omdat ik ze altijd in de kleur van de auto wil heb ik ze vroeger een keer laten spuiten maar dat was geen succes......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 3 hours ago, Full Led said: Hahaha woe ha hik proest haahahaaha. Sorry, net de prijs gehoord van de Vignale deurstrips. Zou er eigenlijk een kwis van moeten maken wat die dingen kosten. Komt ie. Ga even zitten. 504,45 euro incl btw maar exclusief montage. Get real. Niet normaal toch ?! Om er maar even een klassieker in te gooien: 'Dat kost het niet. Dat vragen ze er voor.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Full Led Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 33 minutes ago, Leon Fiesta said: Om er maar even een klassieker in te gooien: 'Dat kost het niet. Dat vragen ze er voor.' En dus kost het 504,45 euro als je ze van Ford wilt kopen. Een andere aanbieder heb ik niet kunnen vinden dus hebben zij een monopolipositie. Dus betaal je wat het ze ervoor vragen. Rare jongens die klassiekers 🙄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts