Jump to content

Even voorstellen, Jacqueline

Recommended Posts

48 minutes ago, MartinB said:

Welkom Jacqueline!

Mooie ST line en rood staat h’m goed. Maar wat doet die blauwe ST badge in de grill?:mrgreen:

Dank je wel! Dat is een goeie vraag...! Die mis ik ook sinds ik hem gekocht heb. (De foto is van de site van de dealer..)
Dus inmiddels zit ie er niet meer op. 

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 hours ago, Jacqieek said:

........................En het knoeisetje heb ik zelf niet... en een reserve heb ik ook niet... daar zit de ingebouwde sub woofer van B&O. ...........................

En als je een lekke band krijgt? Toch niet geheel ondenkbaar. Wat dan? Afslepen? 

Daar zou ik me drukker over maken dan de lampjes.

Ik heb op aanraden van forumleden hier voor mijn mk7.5 ook een xenonsetje van Hilox besteld. Deze gaat er van het weekend in. Als je bang bent om te boren/snijden in het afdichtkapje van je koplamp dan heb ik wel een kleine oplossing; bestel gewoon een extra setje van deze kapjes bij je lokale ford dealer. Ze zijn niet schrikbarend duur en mocht het fout gaan of wil je na een tijdje ooit nog terug naar halogeen dan heb je altijd wat achter de hand.

Als je bang bent om een cirkeltje uit een rubberen dop te snijden dan ben je per definitie ongeschikt om uberhaupt iets aan je auto te doen. Gewoon naar de dealer en ervoor betalen is dan het devies.

1 hour ago, KeP9 said:

Ik heb op aanraden van forumleden hier voor mijn mk7.5 ook een xenonsetje van Hilox besteld. Deze gaat er van het weekend in. Als je bang bent om te boren/snijden in het afdichtkapje van je koplamp dan heb ik wel een kleine oplossing; bestel gewoon een extra setje van deze kapjes bij je lokale ford dealer. Ze zijn niet schrikbarend duur en mocht het fout gaan of wil je na een tijdje ooit nog terug naar halogeen dan heb je altijd wat achter de hand.

Dank je wel, dat is ook een oplossing inderdaad! Bedankt voor het meedenken. 

1 hour ago, Full Led said:

Als je bang bent om een cirkeltje uit een rubberen dop te snijden dan ben je per definitie ongeschikt om uberhaupt iets aan je auto te doen. Gewoon naar de dealer en ervoor betalen is dan het devies.

Is uiteraard ook een optie om richting de dealer te gaan. Dat is natuurlijk geen schande, ze bestaan immers niet voor niets. 

9 hours ago, Full Led said:

En als je een lekke band krijgt? Toch niet geheel ondenkbaar. Wat dan? Afslepen? 

Daar zou ik me drukker over maken dan de lampjes.

Dat zie ik dan wel weer. 😊

Over het algemeen heb ik de meeste hulp aardig dichtbij, en een pechhulp abonnement. Als het dan voorkomt, wat ik uiteraard niet hoop hè, zit het repareren, of vervangen en slepen erbij in. Door heel Europa. 

2 hours ago, Jacqieek said:

Dat zie ik dan wel weer. 😊

Over het algemeen heb ik de meeste hulp aardig dichtbij, en een pechhulp abonnement. Als het dan voorkomt, wat ik uiteraard niet hoop hè, zit het repareren, of vervangen en slepen erbij in. Door heel Europa. 

Mischien kunnen ze dan gelijk xenon of led inbouwen?:dikkelol:

Succes met inbouwe, tenminste, als je dat zelf doet. Ook met de achteruitrijlampen. Overweeg ook eens de knippers te vervangen door led. Stuk "mooier" en duidelijker.

Goede ervaring met deze: https://nl.aliexpress.com/item/32829217556.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d97G9pd in de BUA15S PY21W uitvoering.

Geen storingsmeldingen. Is plug en play. Gaan bij mij al 3 jaar mee en zijn mee verhuist van de mk7,5 naar de mk8.

Thanks! Dat zal vast wel goed komen. 😊

Dat ziet er ook wel beter uit, trouwens waar had je die running lampen ook alweer vandaan? had je eigenlijk de mistlampen ook al vervangen? 

1 hour ago, Full Led said:

Zie mijn topic 

Mistlampen zie: 

Edit; gewoon eerst de zoekfunctie gebruiken en je vind alle antwoorden.

Merci!