Roy Sikkens Posted December 23, 2020 Report Share Posted December 23, 2020 Dag mede fiesta lopers! Ik ben voor mijn Fiesta ST180 uit 2014 nog steeds opzoek naar complete standaard veringset voor rondom. Bij aanschaf bleek er onder mijn ST geen schroefset maar een nieuwe verlagingsset van Bilstein te zitten (zeker geen onaardig setje, maar hij is wel erg laag en stijf) Is er iemand die dit nog heeft liggen of iemand weet die het te koop heeft dan hoor ik het heel graag! Een linkje naar een site is ook altijd welkom! Bedankt alvast en Stay Save! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 24, 2020 Report Share Posted December 24, 2020 Dit moet je hier niet plaatsen maar onder aan het forum bij gezocht En niet steeds nieuwe topics maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 25, 2020 Report Share Posted December 25, 2020 https://link.marktplaats.nl/m1644862522?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Hier nog veren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 @Steelmasterlol die zijn van mij. Net een vogtland set eronder gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 @Roy Sikkens mag voor een prikkie weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Sikkens Posted December 27, 2020 Author Report Share Posted December 27, 2020 3 minutes ago, Ned said: @Roy Sikkens mag voor een prikkie weg. Dit waren alleen de veren toch? Want ik ben ook poten nodig aangezien bij die van mij alles vervangen is voor een bilstein set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Ja heb je het begin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Dempers kun je ook beter nieuw kopen denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 20 minutes ago, Ned said: @Roy Sikkens mag voor een prikkie weg. Ben je net te vlug ik had nog een set eibach liggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 27 minutes ago, Roy Sikkens said: Dit waren alleen de veren toch? Want ik ben ook poten nodig aangezien bij die van mij alles vervangen is voor een bilstein set. Yep alleen veren. Je zou de bilstein dempers kunnen houden en deze erin. De originele veren zijn best stug, de vogtland wat er nu in zit zijn volgens mij minder stug. In Ieder geval zeker niet stugger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Sikkens Posted December 27, 2020 Author Report Share Posted December 27, 2020 Just now, Ned said: Yep alleen veren. Je zou de bilstein dempers kunnen houden en deze erin. De originele veren zijn best stug, de vogtland wat er nu in zit zijn volgens mij minder stug. In Ieder geval zeker niet stugger. Passen deze veren ook om de bilstein dempers dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Denk het wel, want bilstein heeft toch alleen maar dempers? Die veren erin zullen waarschijnlijk eibach/ST/ of zoiets zijn. Even naar de kleur veren kijken. Ze hebben bijna allemaal andere kleur die fabrikanten. This Ford Fiesta ST180 B8 Bilstein Full damper set of 4 is fully compatable with any make of spring including; Apex, Eibach, H&R, you name it. Dus als je deze hebt dan kan het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Sikkens Posted December 27, 2020 Author Report Share Posted December 27, 2020 9 minutes ago, Ned said: Denk het wel, want bilstein heeft toch alleen maar dempers? Die veren erin zullen waarschijnlijk eibach/ST/ of zoiets zijn. Even naar de kleur veren kijken. Ze hebben bijna allemaal andere kleur die fabrikanten. This Ford Fiesta ST180 B8 Bilstein Full damper set of 4 is fully compatable with any make of spring including; Apex, Eibach, H&R, you name it. Dus als je deze hebt dan kan het wel. Er zaten volgens mij wel veren bij onder, had mijn zwager laten kijken toen dus ik heb het zelf niet echt gezien, maar weet wel dat ze geel waren hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Bilstein zijn hele goeie schokbrekers erg bekend onder de tuners, gele veren kunnen van KW oftewel ST zijn of mountune veren deze zijn ook geel van kleur. De schokbrekers van bilstein zonder hoogte verstelling zijn ook okergeel van kleur en de schroefset compleet is zilver met lichtblauwe veren. Tip voor jou is om niet de schokbrekers te vervangen want meestal zorgen de veren voor de stugheid. Zoals eerder genoemd zijn de originele veren ook erg stug, met deze veren zal de auto wel iets hoger liggen en iets meer demping geven. Ik woon in Overijssel kom gerust langs om te vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Ja orginele veren en dempers zijn ook aardig stug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 1 hour ago, Steelmaster said: Ja orginele veren en dempers zijn ook aardig stug Eigenlijk moeten bilstein dempers met goeie veren erin beter zijn dan de originele. In theorie dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ned Posted January 16, 2021 Report Share Posted January 16, 2021 @Roy Sikkenswas even benieuwd of alles is goedgekomen met mijn ouwe veren onder je wagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted January 19, 2021 Report Share Posted January 19, 2021 Ik heb eventueel ook nog wel een setje veren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts