RedFox Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Beste leden, in deze topic treffen jullie alle informatie aan betreffende ons bezoek aan EFE. Graag alleen postings maken die te maken hebben met deze topic, voor overigen vragen over EFE zie: http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1157 en voor samenrij afspraken: http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2946CENTRAAL VERZAMELENHet is de bedoeling dat iedereen zich eerst centraal verzamelt bij IKEA Heerlen tussen 09:00 en 09:30. Om 09:30 zal de stoet vertrekken naar EFE. - Routeplanner IKEA: http://www.maporama.com/affiliates/ikea_nl...O_DRIVEMETO.x=0- LETOP: De toegangskaarten worden verstrekt op deze verzamelplaats. Je kan hiervoor terecht bij TheCrow(Ferdi) en Edwin.Mocht je niet om deze tijd aanwezig kunnen zijn of niet naar Ikea Heerlen kunnen komen neem dan zo snel mogelijk per PM contact op met 1 van de modjes. (Razorh, Jeroen, TheCrow of ondergetekende). Zij zullen dan trachten een oplossing te vinden.OPSTELLING EFEVorig jaar mocht iedereen staan waar je maar wilde. Nadeel is dat alle auto's dwars door elkaar staan en er ook niet leden op de stand stonden. Daarom zal er voor dit jaar een indeling zijn. Waarschijnlijk zal deze indeling zijn op MK-type en Kleur. Nadere details over waar iedereen staat zullen gegeven worden op de parkeerplaats van IKEA. Op het EFE terrein tijdens het parkeren de instructies van Razorh(Rens) en Jeroen opvolgen.VRAGEN OF OPMERKINGEN?Indien je een opmerking of vraag hebt over bovenstaande organisatie kan je je vragen in deze topic stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 eb je ook een tel nummer waar we naar kunnen bellen moest er onderweg iets gebeurenstereo Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 7, 2005 Author Report Share Posted September 7, 2005 deze of morgen avond zal er nog een PM rondgaan aan de bezoekers van EFE met daarin nog wat informatie. hierbij zal ook een GSM nummer vermeld worden welke die dag gebruikt kan worden mochten er zich problemen voordoen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted September 8, 2005 Report Share Posted September 8, 2005 Is dat jouw nummer Edwin?? Dan weet ik tenminste welke naam ik erbij moet zetten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 8, 2005 Author Report Share Posted September 8, 2005 Ja dat is mijn nummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Ja dat is mijn nummer.Dan had ik die al, hoef ik hem ook nie op te schrijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 heb geen nummer ontvangen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 9, 2005 Author Report Share Posted September 9, 2005 heb geen nummer ontvangen! klopt, nummers zijn alleen verzonden naar mensen die naar de IKEA komen, maar ik zal ze vanavond inderdaad ook even naar de andere mensen PMén want ik kan me voorstellen dat het ook handig is voor mensen die op eigengelegenheid komen om contact te leggen met de crew op het terrein om bij hun standplaats te komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 De clubstand zal je zonder al te veel moeite kunnen vinden. De EFE-organisatie zal je de goede kant op wijzen En nog even een verzoek aan iedereen die op eigen gelegenheid naar Landgraaf komt (en dus niet verzamelt bij de IKEA):Ook deze mensen mogen alleen parkeren op onze aanwijzingen. Mocht het zo zijn dat je er eerder bent dan wij (moet je wel errug vroeg zijn ) zorg er dan voor dat je een beetje in de buurt van je auto blijft, zodat wij je kunnen vragen om hem nog even te verplaatsen...(of laat je tel.nr. van te voren even weten aan ons, of leg een briefje achter je raam...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 @Edwin: standplaats is met een D, en niet met een T@Jeroen: verzamelt is met een T, en niet met een DJullie compenseren elkaar lekker Commentaar van Jeroen: We moeten jou maar de spelling-moderator maken (Maaruh, bedankt voor je commentaar, foutjes zijn er uit gehaalt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 De clubstand zal je zonder al te veel moeite kunnen vinden. De EFE-organisatie zal je de goede kant op wijzen En nog even een verzoek aan iedereen die op eigen gelegenheid naar Landgraaf komt (en dus niet verzameld bij de IKEA):Ook deze mensen mogen alleen parkeren op onze aanwijzingen. Mocht het zo zijn dat je er eerder bent dan wij (moet je wel errug vroeg zijn ) zorg er dan voor dat je een beetje in de buurt van je auto blijft, zodat wij je kunnen vragen om hem nog even te verplaatsen...(of laat je tel.nr. van te voren even weten aan ons, of leg een briefje achter je raam...)maakt het dan uit hoe laat je komt? mag je na een bepaalde tijd niet meer bij de club staan?ik heb trouwens geen computer thuis dus kan ik de pm ook niet lezen met het telefoonnummer vanavond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Maakt op zich niet zoveel uit hoelaat je komt, vanaf een uur of 9 zullen Razorh en ik in Landgraaf zijn, en ik verwacht dat rond een uur of 11 de meeste leden er wel zijn. Dan kunnen wij ook nog even een rondje lopen over het terrein (Mocht je later komen, en er is niemand aanwezig, dan zie je waarschijnlijk vanzelf waar je nog kan parkeren, er zit een logica in de standindeling, en met nog maar enkele plekken vrij moet je wel kunnen bedenken hoe het werkt )PS: Je krijgt een PM met mijn nummer... Gimme 2 minutes Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Maakt op zich niet zoveel uit hoelaat je komt, vanaf een uur of 9 zullen Razorh en ik in Landgraaf zijn, en ik verwacht dat rond een uur of 11 de meeste leden er wel zijn. Dan kunnen wij ook nog even een rondje lopen over het terrein (Mocht je later komen, en er is niemand aanwezig, dan zie je waarschijnlijk vanzelf waar je nog kan parkeren, er zit een logica in de standindeling, en met nog maar enkele plekken vrij moet je wel kunnen bedenken hoe het werkt )PS: Je krijgt een PM met mijn nummer... Gimme 2 minutes ontvangen, dank je wel! moet ik dan bij de ingang gewoon fiestaclub nederland zeggen ofzo? of jouw daar bellen, bij de ingang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 9, 2005 Author Report Share Posted September 9, 2005 Noormaal gesproken moet je zelf het terrein oprijden en uiteindelijk parkeren waar plaats is.maar aangezien wij een vaste plek voor je hebben in de clublane kan je inderdaad beter even bellen zodra je het terrein oprijdt (dus je kaarten al gekocht hebt) dan zorgen wij dat we je naar je plek toe loodsen op de clublane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Noormaal gesproken moet je zelf het terrein oprijden en uiteindelijk parkeren waar plaats is.maar aangezien wij een vaste plek voor je hebben in de clublane kan je inderdaad beter even bellen zodra je het terrein oprijdt (dus je kaarten al gekocht hebt) dan zorgen wij dat we je naar je plek toe loodsen op de clublane.hee grandioos jongens!! ik zal zeker jullie bellen als ik er ben! (ook al kan het wat later worden!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 De mensen van de XR-RS club (de organiserende club) weten precies waar wij zullen staan, en wijzen iedereen de goede richting op. Dus gewoon "Fiestaclub" roepen tegen iemand met een geel hesje aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 De mensen van de XR-RS club (de organiserende club) weten precies waar wij zullen staan, en wijzen iedereen de goede richting op. Dus gewoon "Fiestaclub" roepen tegen iemand met een geel hesje aan ja ik spreek het in op een cd en draai het heel de tijd voluit in mijn auto met de raampies open! dan horen jullie me wel bij Eindhoven rijden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 De mensen van de XR-RS club (de organiserende club) weten precies waar wij zullen staan, en wijzen iedereen de goede richting op. Dus gewoon "Fiestaclub" roepen tegen iemand met een geel hesje aan ja ik spreek het in op een cd en draai het heel de tijd voluit in mijn auto met de raampies open! dan horen jullie me wel bij Eindhoven rijden! of jullie zorgen egwoon allemaal op tijd bij de IKEA te staan heh... dan is het volg de andere 40 fiestatjes.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitefiestapower Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Weet iemand postcode en huisnummer van die ikea in heerlen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 adresIn de Cramer 1426412 PM Heerlen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quintus Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Nog een paar uurtjesHeb er zin in.Wat zijn de weersvoorspellingen voor morgen in zuid limburg?Heb namelijk vanmorgen heel m'n beestje in de was gezet, was net als nieuw, 2 uurtjes later volle bak regen en weer modder erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitefiestapower Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 2 uur en 25 minuten rijden Ben zowiezo niet zo'n ster in de weg vinden, maar ik ga mijn best doen het te redden, tot morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quintus Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Ik zit ook 2 uur zoiets op de weg Achja, muziekje, af en toe stoppen voor sigaretje, bakje koffie, gaat helemaal goed komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 het weer ziet er niet zo mooi uitDe vooruitzichten geldig van morgenochtend 07.00 uur tot morgenmiddernacht:Morgen overdag vallen er ook weer regen- en onweersbuien. De meeste komen opnieuw in het midden en zuiden voor. In het noorden blijft het overwegend droog en daar schijnt de zon ook meer. Het wordt 20 of 21 graden in het Waddengebied en 22 tot 25 graden meer naar het zuiden. De hoogste temperaturen zijn voor het oosten. De wind is in het zuiden zwak en veranderlijk, elders meest noordoostelijk en zwak tot matig, kracht 2 tot 3. Langs de kust is de wind meest kracht 4. Later op de dag draait de wind naar noordelijke richtingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Zoals het er naar uitziet moet ik in mijn 1tje gaan Allemaal afhakers die mee zouden gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts