Jump to content

Kilometer teller & vermogen valt weg. Fiesta mk7

Recommended Posts

Goedendag,

ik zit met een probleem met mijn fiesta 1.4 uit 2009.

vaker valt de kilometer teller bij optrekken & gelijke snelheid weg. Zodra ik hierbij dan gas wil geven is er geen vermogen daar en accelereert de auto niet.

iemand enig idee wat het precies kan zijn?

Ik vond niet de precieze topic hierover dus denk start een nieuwe.

mvg

• 1 month later...

Als  de kilometer teller zelf wegvalt is het de km sensor onder de auto in de versnellingsbak, ik had dat ook met mijn oude focus als die wegviel ging ook strorings lampje aan en vermogen viel dan ook weg. Is bij (ouwe) Ford een groot probleem want heb bij die wagen 3 keer gewisseld. Tip koop je geen imitatie sensor maar een orginele van ford 

2 hours ago, Ned said:

Als  de kilometer teller zelf wegvalt is het de km sensor onder de auto in de versnellingsbak, ik had dat ook met mijn oude focus als die wegviel ging ook strorings lampje aan en vermogen viel dan ook weg. Is bij (ouwe) Ford een groot probleem want heb bij die wagen 3 keer gewisseld. Tip koop je geen imitatie sensor maar een orginele van ford 

Zit geen losse sensor in de bak de snelheids info komt uit abs module dmv de 4 wielsensoren 

On 3-12-2020 at 23:24, Whitemk7 said:

Goedendag,

ik zit met een probleem met mijn fiesta 1.4 uit 2009.

vaker valt de kilometer teller bij optrekken & gelijke snelheid weg. Zodra ik hierbij dan gas wil geven is er geen vermogen daar en accelereert de auto niet.

iemand enig idee wat het precies kan zijn?

Ik vond niet de precieze topic hierover dus denk start een nieuwe.

mvg

Lijkt op een abs/communicatie probleem eerst maar is laten uitlezen dan heb je een mogelijke richting Er zijn nu te veel mogelijkheden en komt niet veel voor bij een Mk7

• Create New...