Jump to content
Fiestaclub.nl
Dennis24

Led koplampen

Recommended Posts

Beste ford liefhebbers,

ik ben eigenaar van een ford fiesta st line uit 2018. Ik vroeg mij af of ik daar ook de led koplampen op kan zetten, is het dan gewoon plug in en klaar of komt er toch meer bij kijken?

want je hebt ook ford fiesta st line uit 2018 met wel led koplampen!

hopelijk kan er iemand mij helpen,

gr, Dennis

Guest

Welkom Dennis, voorstellend,  je zit in het verkeerde subforum??

Geen idee, bedoel je de peertjes of complete koplamp? De koplampen gaan verdomd moeilijk der uit 😬

Je kan er aftermarket led koplampen inzetten maar daarmee ga je vrijwel zeker niet door een APK keuring komen. Ikzelf heb een ST-Line uit 2017 en in 1e instantie naar LED lampen gekeken. Ik heb nu als "alternatief" Philips RacingVision GT200 lampen in zitten (is helaas geen LED), die geven echt veel meer licht dan de standaard lampen. Kijk maar eens op dit topic van mij over de lampen:

En hieronder mijn projectpagina:

Beste Grumpy91,

bedankt voor je bericht! De lampen die jij hebt vervangen zien er inderdaad goed uit! 
toch ben ik op zoek naar witte lamp, dat vind ik persoonlijker mooier uit zien. En die jij erin hebt geplaatst geven nog geel licht? Wat ik zag in de afbeelding.

gr, Dennis

Klopt, ze geven nog iets geel licht maar zijn behoorlijk wit tegenover de originele lampen. Ikzelf vind echt wit licht ook mooier maar helaas niet te krijgen als Halogeen lamp..... En je kan er gerust LED in zetten maar je hebt grote kans dat het APK afkeur is en als je een echte verkeerscontrole tegenkomt van politie (zeker in samenwerking met belastingdienst, RDW enzo) dan kan je daar ook nog wel eens problemen mee krijgen. Mij was het dat niet waard, mede doordat je een lamp niet even snel vervangt.

Jaa klopt! Ik heb ook al mijn garage gevraagd of er hij wat voor mij kan vinden. En anders zijn die lampen die je beschreef inderdaad een goeie mogelijkheid!