Jump to content
Fiestaclub.nl
Tobias W

ff voorstellen Fiesta ST180

Recommended Posts

Hallo allemaal,

mijn naam is Tobias  en ben 22 jaar.

Na ongeveer 1 jaar een normale Fiesta te hebben gehad, toch maar me droom waargemaakt en er een ST  van gemaakt.

Ondertussen al een paar kleine visuele aanpassingen gedaan :D
Zoals een Maxton diffuser, en hier en daar wat gel overlays.

20201119_230439.thumb.jpg.bba136b1b422169a223bca90e2ccac74.jpg

Sorry voor de slechte kwaliteit zal binnenkort een wat beter foto posten.

Ben nog veel meer dingen van plan!

Welkom, en blijkbaar ook al de (zwarte) Ford Emblemen aangepast, sportantenne opgezet, en ik vraag me af, heb je de champagne velgen of de zilveren? lijkt mij meer de zilveren, maar dat kan per lichtinval afwijken....

Verder als je zegt nog een boel te willen veranderen, maak dan ook een topic aan in Projecten, vinden we allemaal leuk om te zien wat je eraan doet: https://forum.fiestaclub.nl/index.php?/forum/24-projecten/

voor je eigen veiligheid is het wel altijd handig je kentekenplaat onherkenbaar te maken....

18 hours ago, STJunkY said:

Welkom, en blijkbaar ook al de (zwarte) Ford Emblemen aangepast, sportantenne opgezet, en ik vraag me af, heb je de champagne velgen of de zilveren? lijkt mij meer de zilveren, maar dat kan per lichtinval afwijken....

Verder als je zegt nog een boel te willen veranderen, maak dan ook een topic aan in Projecten, vinden we allemaal leuk om te zien wat je eraan doet: https://forum.fiestaclub.nl/index.php?/forum/24-projecten/

voor je eigen veiligheid is het wel altijd handig je kentekenplaat onherkenbaar te maken....

Het zijn inderdaad zilvere velgen! 

En bedankt voor de tip. Ik zal in her vervolg het kenteken onherkenbaar maken.

Binnenkort maar een topic in Projecten open dan maar 😁