Jump to content

St Line stuur vs ST

Nhgroes93
 Share

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik ben voor mijn ST line MK8 125pk aan het kijken naar van die carbon fibre stuur overs om dat saaie plastic te vervangen. Op internet vind je er verschillende maar die worden officieel voor de ST aangeboden. Op afbeeldingen zijn beide sturen precies hetzelfde.

Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line?

Alvast bedankt

36 minutes ago, Nhgroes93 said:

Hi allemaal,

Ik ben voor mijn ST line MK8 125pk aan het kijken naar van die carbon fibre stuur overs om dat saaie plastic te vervangen. Op internet vind je er verschillende maar die worden officieel voor de ST aangeboden. Op afbeeldingen zijn beide sturen precies hetzelfde.

Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line?

Alvast bedankt

Plastic 🤔, die stuur ommanteling die zijn toch van leer bij je model STline. Bij de Mk8 wel 🤓

11 hours ago, Nhgroes93 said:

Het stuurwiel van de ST-Line (bovenste foto) is exact gelijk aan dat van de ST (onderste foto), met uitzondering van:
- het ST logo op 6 uur
- de kleur van het stiksel kan anders zijn (ligt aan interieurpakket van ST-Line en de uitvoering ST-1, ST-2 of ST-3)

iJY1A62.jpg

2018-ford-fiesta-st-19.jpg

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
On 5-11-2020 at 21:51, Nhgroes93 said:

Hi allemaal,

Alvast bedankt

Ik heb nog een setje liggen die ik niet ga monteren. Wel met ST logo erin.

Share

• Create New...