Nhgroes93 Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Hi allemaal, Ik ben voor mijn ST line MK8 125pk aan het kijken naar van die carbon fibre stuur overs om dat saaie plastic te vervangen. Op internet vind je er verschillende maar die worden officieel voor de ST aangeboden. Op afbeeldingen zijn beide sturen precies hetzelfde. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 36 minutes ago, Nhgroes93 said: Hi allemaal, Ik ben voor mijn ST line MK8 125pk aan het kijken naar van die carbon fibre stuur overs om dat saaie plastic te vervangen. Op internet vind je er verschillende maar die worden officieel voor de ST aangeboden. Op afbeeldingen zijn beide sturen precies hetzelfde. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line? Alvast bedankt Plastic 🤔, die stuur ommanteling die zijn toch van leer bij je model STline. Bij de Mk8 wel 🤓. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciscus Posted November 6, 2020 Report Share Posted November 6, 2020 11 hours ago, Nhgroes93 said: Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line? Het stuurwiel van de ST-Line (bovenste foto) is exact gelijk aan dat van de ST (onderste foto), met uitzondering van: - het ST logo op 6 uur - de kleur van het stiksel kan anders zijn (ligt aan interieurpakket van ST-Line en de uitvoering ST-1, ST-2 of ST-3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted January 9, 2021 Report Share Posted January 9, 2021 Klopt inderdaad, ze zijn vrijwel identiek. Alleen dus bovenstaande punten en volgens mij een ander materiaal leder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco170 Posted January 18, 2021 Report Share Posted January 18, 2021 On 5-11-2020 at 21:51, Nhgroes93 said: Hi allemaal, Ik ben voor mijn ST line MK8 125pk aan het kijken naar van die carbon fibre stuur overs om dat saaie plastic te vervangen. Op internet vind je er verschillende maar die worden officieel voor de ST aangeboden. Op afbeeldingen zijn beide sturen precies hetzelfde. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand of het stuur van de ST gelijk is aan de ST Line? Alvast bedankt Ik heb nog een setje liggen die ik niet ga monteren. Wel met ST logo erin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts