Jump to content

Leon's Fiesta MK7.5 ST-Line Ruby Red

Grumpy91
 Share

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar LED richtingaanwijzers, wil de huidige vervangen door een soort wat lijkt op wat vele hebben die dynamische, maar ik wil ze niet dynamisch. Doordat de auto geen dynamische knipperlichten heeft voor en achter wil ik het ook niet op mijn spiegel. Dus opzoek naar soortgelijke als deze: https://nl.aliexpress.com/item/1005001632700492.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.c99a10b7Tberqa&algo_pvid=23ec16d1-8b84-41a6-bbb6-f8625d6fae1f&algo_expid=23ec16d1-8b84-41a6-bbb6-f8625d6fae1f-6&btsid=0b0a182b16103768672866411ebf43&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_  (liefste zwart) maar dan dus niet dynamisch. Ik heb al paar keer gezocht bij Ali/google maar nog niet gevonden.

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alsjeblieft

Naar keuze in helder, wit of smoke en lopend of niet. Inclusief filmpje bekijken over montage.

Wel duur maar dan heb je ook keuzes. De mijne voor 16 euro besteld maar dan altijd smokeglas en lopend/dynamisch. Had liever de heldere versie gehad vanwege de lichtopbrengst maar gezien het prijsverschil.......en het donkere staat de auto eigenlijk mooier.

Hmmm. Inderdaad heel veel duurder dan eigenlijk in de planning zit haha. Als dat de enige oplossing is dan laat ik ze gewoon nog even zo. Als iemand bij een Ali er vind dan hoor ik het graag! 

De heldere geeft inderdaad meer licht maar de donkere staat mooier zoals jij zegt. En zeker als er flink prijsverschil in zit!

13 minutes ago, Grumpy91 said:

Hmmm. Inderdaad heel veel duurder dan eigenlijk in de planning zit haha. Als dat de enige oplossing is dan laat ik ze gewoon nog even zo. Als iemand bij een Ali er vind dan hoor ik het graag! 

De heldere geeft inderdaad meer licht maar de donkere staat mooier zoals jij zegt. En zeker als er flink prijsverschil in zit!

Op ali  alleen de dynamische knippers in smokeuitvoering voor rond de 15,-- euro. Heb daar nog geen andere gezien met statische leds. 

Vandaag met de post de nevel-ruitensproeiers gekregen, direct er maar op gezet met het lekkere weer van het weekend voor de boeg. Moet alleen even kijken hoe ik ze wat kan afstellen, linker sproeit laag, rechter hoog. Als ik ze niet kan afstellen dan maar omwisselen Was echt een makkie om te doen.

Ik ben van plan om aankomende week die ledknippers voor in de spiegel van Autobeam te bestellen,  ik wil alleen statische knippers en die zijn nergens anders te vinden. Product van Autobeam lijkt me erg mooi. Snap wel dat je dat dynamische er niet mooi bij vindt, heb precies hetzelfde

4 minutes ago, Boris1998 said:

Ik ben van plan om aankomende week die ledknippers voor in de spiegel van Autobeam te bestellen,  ik wil alleen statische knippers en die zijn nergens anders te vinden. Product van Autobeam lijkt me erg mooi

Verkeerde topic?

On 11-1-2021 at 16:56, Full Led said:

Alsjeblieft

Naar keuze in helder, wit of smoke en lopend of niet. Inclusief filmpje bekijken over montage.

Wel duur maar dan heb je ook keuzes. De mijne voor 16 euro besteld maar dan altijd smokeglas en lopend/dynamisch. Had liever de heldere versie gehad vanwege de lichtopbrengst maar gezien het prijsverschil.......en het donkere staat de auto eigenlijk mooier.

Nee als reactie op deze

1 hour ago, Full Led said:

Kan me herinneren dat ik die dingen altijd met een naald afstelde. Je drukte die in de spuitopening en kon zo de boel afstellen. Of dat nu nog zo werkt????

Kan je zeggen: jup, ook bij de waaier werkt het hetzelfde. Alleen met wat meer beleid doen. Ik heb ze nu goed afgesteld staan. Stukken fijner haha.

14 minutes ago, Boris1998 said:

Ik ben van plan om aankomende week die ledknippers voor in de spiegel van Autobeam te bestellen,  ik wil alleen statische knippers en die zijn nergens anders te vinden. Product van Autobeam lijkt me erg mooi. Snap wel dat je dat dynamische er niet mooi bij vindt, heb precies hetzelfde

Ik vind ze alleen gewoon te duur via autobeam. Zien er inderdaad mooi uit maar vind ze te prijzig dus ik laat het nog eventjes zo.

41 minutes ago, Grumpy91 said:

Kan je zeggen: jup, ook bij de waaier werkt het hetzelfde. Alleen met wat meer beleid doen. Ik heb ze nu goed afgesteld staan. Stukken fijner haha.

Waar heb je die waaiers besteld en wat kosten ze? Blijt de vraag of ze ook voor een mk8 geschikt zijn.

• 5 weeks later...

Tussentijdse update: remlichten, knipperlichten (voor en achter) en achteruitrijlicht nu vervangen door LED. Zal binnenkort ook foto's plaatsen ervan. Morgen eerst maar naar de garage: remblokken zijn aan vervanging toe, kleine beurt en ze mogen eens kijken naar die irritante kraak van de stabilisatorstangrubbers. 

• 3 weeks later...

Het is eventjes stil geweest maar druk gehad dus weinig tijd gehad. De kraak van de stabilisatorstangrubbers zijn verholpen: waren kurkdroog volgende de garage. En mijn remblokken voor waren nog niet aan vervanging toe, volgende beurt zijn ze wel aan vervanging toe. 

Maar ik loop tegen een probleempje aan. Ik had LED knipperlichten erin maar die waren mij veel te fel. Andere besteld, zijn veel mooier van kleur maar als ik ze erin zet en ik zet de richtingaanwijzer aan dan begintie te knipperen alsof er een lamp kapot is. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb eens gehoord van iets met een weerstandje of zoiets maar als verpleegkundige ben je redelijk A-technisch. Wie kan me helpen?

Klopt, en dat zouden deze zijn (maar zijn ze dus niet helaas). Iemand een adres waar ik voor niet al te idioot bedrag mooie LED lampen kan kopen als knipperlichten? Of hoe ik dit kan oplossen? Ik zoek mooi egaal oranje, niet te fel. Ik had dus nu lampen van NAOevo en die gaven dus foutmelding (ondanks dat ze beweren CANBUS te hebben)

Ik heb ze 2 weken geleden bij Ali besteld, die zouden het moeten doen volgens de beschrijving. Zodra ze gemonteerd zijn, laat ik het weten of deze wel goed zijn (ik vond het te koud om een uur buiten te kooien...) 

Share

• Create New...