Jump to content
Fiestaclub.nl
Grumpy91

Voorstelronde

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen: ik ben 29 jaar, woon in Roermond en werk in de zorgsector. Sinds enkele weken in het bezig van een prachtig rode Fiesta ST-Line mk7.5. Bevalt heerlijk, rijdt heerlijk en een supergoede ruil gedaan door mijn Fiat Panda in te wisselen. Er zijn enkele kleine dingetjes (wel duur denk ik) die ik in de toekomst zou willen doen aan de auto maar verder laat ik hem origineel want ben er dik tevreden mee. Mocht je nog vragen hebben, vraag mij gerust!

Groetjes Grumpy91 (Leon)

20200907_143554.jpg

Welkom Leon oet Remunj!
(heb 27 jaar in Herten gewoond en ben nu 30)

Mooie ST-Line! 

Welkom Leon,nice color,ruby red ???

9 minutes ago, Bnz said:

Welkom Leon,nice color,ruby red ???

Jup, Ruby Red

26 minutes ago, Franciscus said:

Welkom Leon oet Remunj!
(heb 27 jaar in Herten gewoond en ben nu 30)

Mooie ST-Line! 

Dankjewel!

Mooie kleur, staat goed op zijn poten..... (je voelt hem aankomen)....

Is het de lichtinval of zijn de voor(zij)ramen verdonkert, want zoals het er op de foto uitziet zijn ze véél donkerder dan de maximale 10% (of15%?) die maximaal toelaatbaar is.

Achter mag je veel meer (als in 100% als het je zicht niet belemmerd), maar voor mag je maar zeer weinig verdonkeren (voorrraam en voorste linkse en rechtse voorrramen) , en dat is meestal al af-fabriek, bij "sport" uitvoeringen.......

22 minutes ago, STJunkY said:

Mooie kleur, staat goed op zijn poten..... (je voelt hem aankomen)....

Is het de lichtinval of zijn de voor(zij)ramen verdonkert, want zoals het er op de foto uitziet zijn ze véél donkerder dan de maximale 10% (of15%?) die maximaal toelaatbaar is.

Achter mag je veel meer (als in 100% als het je zicht niet belemmerd), maar voor mag je maar zeer weinig verdonkeren (voorrraam en voorste linkse en rechtse voorrramen) , en dat is meestal al af-fabriek, bij "sport" uitvoeringen.......

Voorramen zijn niet geblindeerd. Achteren zijn ze wel geblindeerd, zover ik weet is deze volledig af-fabriek en door de vorige eigenaar niks aan gedaan.

Just now, Grumpy91 said:

Voorramen zijn niet geblindeerd. Achteren zijn ze wel geblindeerd, zover ik weet is deze volledig af-fabriek en door de vorige eigenaar niks aan gedaan.

Ah dat is mooi dan, dan is het lichtinval, je voorste zijramen lijken wel 40/50% geblindeerd, en daar zou je zeker gezeur mee krijgen, maar dan is het een mooie bak, en Welkom natuurlijk nog :)

Just now, STJunkY said:

Ah dat is mooi dan, dan is het lichtinval, je voorste zijramen lijken wel 40/50% geblindeerd, en daar zou je zeker gezeur mee krijgen, maar dan is het een mooie bak, en Welkom natuurlijk nog :)

Jaa precies. En heb liever geen gezeur met die witte Mercedessen haha. En dankjewel voor het warme welkom!

5 minutes ago, Steelmaster said:

Welkom ziet er netjes uit die fiesta

Dankjewel!

24 minutes ago, Grumpy91 said:

Jaa precies. En heb liever geen gezeur met die witte Mercedessen haha. En dankjewel voor het warme welkom!

Dankjewel!

Als je in Noord-Holland (noord) komt zou ik je voornamelijk zorgen maken over marine-blauwe/zwarte BMW's ;)

3 minutes ago, Grumpy91 said:

Hahaha. Onopvallende auto's? Ik doelde op de zeer herkenbare witte B-klasses of Vito's met zo'n lichtbalkje op het dak haha

Aja, ik dacht idd dat je doelde op de minder opvallende (maar nog steeds zeer herkenbare als je weet waar je op moet letten) auto's.

12 minutes ago, STJunkY said:

Als je in Noord-Holland (noord) komt zou ik je voornamelijk zorgen maken over marine-blauwe/zwarte BMW's ;)

Hahaha. Onopvallende auto's? Ik doelde op de zeer herkenbare witte B-klasses of Vito's met zo'n lichtbalkje op het dak haha

Welkom Leon oet Remûnj. Sjoeane kleur. Vân who oet Remûnj, Doanderberg/Mestreechterweag Herte/Mienhierkes?

Het lijkt net of er toch een valer teint vanaf komt/glanst 🤔

18 hours ago, BlackFocus said:

Welkom 👋

16 hours ago, pwaltman said:

Welkom, mooie kleur

Dank jullie wel!

Welkom op het forum, en inderdaad een heel mooie kleur!