JoshuaJ Posted September 29, 2020 Report Share Posted September 29, 2020 Hallo allemaal,ik ben een beetje rond aan het kijken naar de opties om mijn 1.6 sport een klein beetje meer pit te geven. En ik heb gezien dat er ook een 1.6 metal versie is. Wat ik heb kunnen vinden is deze identiek aan mijn 1.6 sport, op een grotere inlaatbox en ecu tune na? Klopt dit. Ik beschik zelf namelijk over de apparatuur om ecu files aan te kunnen passen en zelfs compleet veij te programmeren. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die beschikt over de 1.6 metal software die het met mij (evt tegen vergoeding) zou willen delen. Of iemand die een 1.6 metal heeft waar ik de ecu van zou mogen uitlezen. Het zelfde geldt voor de fiesta van mijn moeder. Dit is een mk7.5 1.0 econetic met 65pk. Hier is ook een 80pk versie van en zou hier ook graag de software van vinden (of uitlezen van iemand die een 80pk versie heeft) Ik heb al wel sites gevonden die zogezegd een "stage 1" tune verkopen voor zowel de 1.6 metal als de 80pk econetic waardoor ze zelfs nog een paar pk meer dan de 134pk en 80pk zouden krijgen. Maar hier ben ik een beetje sceptisch in aangezien ik geen toegan heb tot een Dyno en het dus niet kan testen. Heb daarom liever originele ford software erop staan. Alvaat bedankt voor jullie hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted October 1, 2020 Report Share Posted October 1, 2020 Heb op mijn Fiesta de metal software staan en dat bevalt zeer goed. de 65pk voorzien van 80pk software kan ik ook. kan je de bestanden niet opsturen maar kan ze wel voor je installeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaJ Posted October 1, 2020 Author Report Share Posted October 1, 2020 Oke, dankje, kun je me een pb tje sturen met waar je woont e.d. Dan kunnen we denk ik wel wat regelen.👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts