Jump to content
Fiestaclub.nl
bobo

hallo allemaal

Recommended Posts

mijn naam is boy

ik heb een ford fiesta 1.6 st gekocht een maand of 2 geleden zeer blij mee 

zwarte kleur 

rode recardo stoeltjes 

maar nu heb ik toch een probleempje en wend ik me tot jullie (ik een nieuw topic )

ford-fiesta-1-6-st2-183pk-org-nl-topstaat.jpg

ford-fiesta-1-6-st2-183pk-org-nl-topstaat (2).jpg

ford-fiesta-1-6-st2-prachtstaat-incl-grote-beurt (2).jpg

Welkom Boy. Veel kennis hier opdoende. Je kunt het beste in het vervolg je kenteken afschermen voor eventuele malafi... 😎.

Welkom Bobo, en zoals al gezegd even kentekenplaat blinderen, en een linkje naar je andere topic met het probleem zou ook handig zijn, maakt het voor ons wat makkelijker het te vinden ;)

Je hebt zeker geen idee waar die matten vandaan komen hé? (uit je cabine)

Bizarre config overigens, wél de sony upgrade, maar dan weer geen contactless deur openen en start/stop knop... nou ja, maakt de auto niks minder mooi, je gaat er vast veel plezier aan hebben....

On 19-8-2020 at 12:50, STJunkY said:

Welkom Bobo, en zoals al gezegd even kentekenplaat blinderen, en een linkje naar je andere topic met het probleem zou ook handig zijn, maakt het voor ons wat makkelijker het te vinden ;)

Je hebt zeker geen idee waar die matten vandaan komen hé? (uit je cabine)

Bizarre config overigens, wél de sony upgrade, maar dan weer geen contactless deur openen en start/stop knop... nou ja, maakt de auto niks minder mooi, je gaat er vast veel plezier aan hebben....

Sony is volgens mij standaard op st

En ik heb ook geen keyless go en entry. Ik vind het alleen vreemt bij een zwarte die rode stoelen. Dacht dat je dan de grijze normaal hebt

6 hours ago, Steelmaster said:

Sony is volgens mij standaard op st

En ik heb ook geen keyless go en entry. Ik vind het alleen vreemt bij een zwarte die rode stoelen. Dacht dat je dan de grijze normaal hebt

Nee hoor, ik heb ook behoorlijk lopen zoeken naar een met grijze stoelen, volgens mij zijn ze standaard juist rood.

Wat betreft de radio zou je best gelijk kunnen hebben.

Oké is mij nooit opgevallen. Maar heb ook nooit na een zwarte gezocht 

Ik wou eerst perse blauw maar toen kwam ik die van me eigen tegen vond het kleurtje toch wel wat hebben