Jackbak1 Posted August 17, 2020 Report Share Posted August 17, 2020 Ik ben op zoek naar zwarte (ik denk dat grijs niet goed bij mijn auto past) 17 inch velgen. Momenteel heb ik nog de standaard velgen onder mijn Ford zitten. Ik ben van plan om mijn huidige velgen te voorzien van winterbanden en dan de banden die om mijn huidige velgen zitten om te zetten naar mijn nieuwe velgen (zodra ik die heb). De banden die ik nu heb hebben de afmeting 205/40/17. De ET waarde hou ik het liefst een beetje gelijk. Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer door de vele keuzes die er zijn. Ook heb ik geen idee wat er goed staat onder mijn auto. Als iemand toevallig leuke velgen tegenkomt die niet al te duur zijn dan hoor ik het graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted August 18, 2020 Report Share Posted August 18, 2020 Die velgen van stjunky vind ik zelf wel heel mooi op een zwarte staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted August 18, 2020 Report Share Posted August 18, 2020 Ik heb binnenkort wel die donkere versie van de st180 tekoop maar die zijn niet zwart maar heel donker grijs niet de gene die ik normaal op de auto heb kwa kleur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackbak1 Posted August 18, 2020 Author Report Share Posted August 18, 2020 4 hours ago, Steelmaster said: Ik heb binnenkort wel die donkere versie van de st180 tekoop maar die zijn niet zwart maar heel donker grijs niet de gene die ik normaal op de auto heb kwa kleur. Wat is de staat van de velgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted August 19, 2020 Report Share Posted August 19, 2020 Netjes wat gebruikelijke sporen maar geen hele schaaf plekken. Ik weet niet waar je vandaan komt ik kom uit renswoude. Anders kun je ze best een keer vrij blijvend monteren Bij serieus interesse graag pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
STJunkY Posted August 19, 2020 Report Share Posted August 19, 2020 On 18-8-2020 at 19:48, Steelmaster said: Die velgen van stjunky vind ik zelf wel heel mooi op een zwarte staan Hé wil je niet mijn velgen aanraden, heb je enig idee (ja dat heb je ) hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doen om die uiteindelijk te krijgen maar even ontopic, het hangt helemaal van je budget en smaak af. Als ik op zoek zou zijn naar 17" zwarte velgen zou ik voor OZ Superturismo GT of LM's gaan, maar wat zoek jij in een velg? 5-spaaks, multi-spaaks, concave of juist niet, moeten ze opvallen (blingerdiebling) of juist ingetogen? Uiteraard vind ik zelf mijn velgen ook een goede keus, maar als je over 2 maanden dezelfde hebt ga ik wel heel boos op je worden Mocht je ze toch heel graag willen: (ASA) TEC AS2's dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackbak1 Posted August 20, 2020 Author Report Share Posted August 20, 2020 8 hours ago, STJunkY said: Hé wil je niet mijn velgen aanraden, heb je enig idee (ja dat heb je ) hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doen om die uiteindelijk te krijgen maar even ontopic, het hangt helemaal van je budget en smaak af. Als ik op zoek zou zijn naar 17" zwarte velgen zou ik voor OZ Superturismo GT of LM's gaan, maar wat zoek jij in een velg? 5-spaaks, multi-spaaks, concave of juist niet, moeten ze opvallen (blingerdiebling) of juist ingetogen? Uiteraard vind ik zelf mijn velgen ook een goede keus, maar als je over 2 maanden dezelfde hebt ga ik wel heel boos op je worden Mocht je ze toch heel graag willen: (ASA) TEC AS2's dus Ik vind jouw velgen wel super gaaf! Net als de OZ Superturismo GT. Concave velgen is niet helemaal mijn ding. 5-spaaks of multi-spaaks maakt mij niet echt uit. Ik vind ook dat ze niet te opvallend mogen zijn. Ongeveer €100,- per velg vind ik eigenlijk wel genoeg. Ik vind het ook niet erg als ik een tijdje moet wachten op de velgen. Zijn er in het buitenland sites waar velgen goedkoper zijn dan in Nederland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STJunkY Posted August 20, 2020 Report Share Posted August 20, 2020 20 minutes ago, Jackbak1 said: Ik vind jouw velgen wel super gaaf! Net als de OZ Superturismo GT. Concave velgen is niet helemaal mijn ding. 5-spaaks of multi-spaaks maakt mij niet echt uit. Ik vind ook dat ze niet te opvallend mogen zijn. Ongeveer €100,- per velg vind ik eigenlijk wel genoeg. Ik vind het ook niet erg als ik een tijdje moet wachten op de velgen. Zijn er in het buitenland sites waar velgen goedkoper zijn dan in Nederland? Je hebt een PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts