Jump to content
Fiestaclub.nl
JohanV

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi ik ben Johan en heb sinds een week een nieuwe Ford Fiesta ST3 waar ik zeer tevreden over bent. Als extra optie heb ik de performance pack, led en veiligheidsdpack genomen in de kleur performance blue. 

2C16ACD4-FBB4-4F61-848E-B0D5127BC975.jpeg

Welkom,is wel de echte ford kleur !!!

Welkom Joh*n mooie kleur. Leg eens uit, een mk8 ST3 is dat een 4cil. 1.6 met boven de 140pk? 

Hij staat echt keurig op zijn velgen (afstand velgen/kappen is zeer goed, ik hou van wiskundig correcte afmetingen)

En welkom hier :)

Volgens mij kan je alleen op de ST niet óók nog eens het performance pack nemen, de ST ís het performance pack, dus zeker weten dat het niet de ST-Lne is? (alhoewel hij wel de correcte velgen en stance heeft voor de ST)

Edit: na wat zoeken is het wel zo'n beetje de posterboy voor de FiST3, dus het zal een echte zijn, ik kan alleen nergens een performance pack voor jouw ST3 vinden......

5 hours ago, STJunkY said:

Volgens mij kan je alleen op de ST niet óók nog eens het performance pack nemen, de ST ís het performance pack, dus zeker weten dat het niet de ST-Lne is? (alhoewel hij wel de correcte velgen en stance heeft voor de ST)

Edit: na wat zoeken is het wel zo'n beetje de posterboy voor de FiST3, dus het zal een echte zijn, ik kan alleen nergens een performance pack voor jouw ST3 vinden......

Het Performance Pack is optioneel op de ST-3 en niet leverbaar op de andere uitvoeringen (ST-Line, etc.)

zOg3syb.png

9 hours ago, bickel said:

https://www.dagelijksauto.nl/rijtesten/rijtest-200-pk-sterke-ford-fiesta-st/

Nu weten we ook, het is een 1.5 3cil. 200pk €31.300 piek met prestatie pakket erbij.  🤓

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden ook, 200pk uit een 3-cil, daar had je 30 jaar geleden nog een dikke V/W12 voor nodig :P

maar @Franciscus, dat lijkt me voor die prijs een prima upgrade pakket, zou ik er zeker ook bijgenomen hebben :D

Welkom! goeie keuze!

Performance pakket is idd het differentieel, launch control  en shift lights