Jump to content
Fiestaclub.nl
STJunkY

Funplates - bevestiging

Recommended Posts

Goedemorgen dames en heren.

Ik heb een setje fun-plates besteld voor als ik naar een evenement of trackday ga....

Nu schijnt er enige onenigheid te zijn hoe die het best te bevestigen, Mebu gebruikt zelf klittenband maar raadt magnetische strips aan, de website waar ik mijn funplates besteld heb raadt zelf een dubbele magneet aan (twee áchter de originele plaat, en twee op de funplate), en de meest gebruikte methode lijkt te zijn twee horizontale magnetische strips geplakt op de funplate, en dan  tegen de originele plaat aan gehangen.

Funplate overigens zwart met rode belettering "ST-JNK-Y"

Tips/tricks/ervaringen/advies dus zeer welkom

Een magneet plakken op een normaal kenteken werkt niet (is aluminium). Er moet dus een magneet achter je huidige plaat om het voor elkaar te krijgen 😉

een andere optie is stevig dubbelzijdig tape, (Bijvoorbeeld zoiets). Wel even kijken waar je het opplakt, ik plakte het altijd eerst op mijn nummerbord (op de letters, die liggen het hoogste) en dan de plaat er op duwen. Blijft ook tijdens het rijden goed zitten (ben ze wel eens vergeten weg te halen na een meeting😇)

On 9-8-2020 at 13:53, Jeroen said:

Een magneet plakken op een normaal kenteken werkt niet (is aluminium). Er moet dus een magneet achter je huidige plaat om het voor elkaar te krijgen 😉

een andere optie is stevig dubbelzijdig tape, (Bijvoorbeeld zoiets). Wel even kijken waar je het opplakt, ik plakte het altijd eerst op mijn nummerbord (op de letters, die liggen het hoogste) en dan de plaat er op duwen. Blijft ook tijdens het rijden goed zitten (ben ze wel eens vergeten weg te halen na een meeting😇)

En dat beschadigd niet je originele platen? dan ga ik daar maar een setje van kopen denk ik, zo vaak zal ik het toch niet gebruiken....

Ze zijn binnen overigens, en ik ben er zeer content mee, het rood past goed bij mijn {st}rood, en het zwart (Luxe black Glossy) past mooi bij het Panther Black van de auto.

CY5cJXh9Rmb2zYQFJrYYmCtB.jpg?f=user_larg

Ik heb niks gemerkt van beschadigingen, de verf op nummerplaten is best stevig 😉

reclame wordt niet gewaardeerd, goede (Of slechte) Ervaringen mogen uiteraard gedeeld worden 😀