Jump to content
Fiestaclub.nl
Nimex

Voorstellen

Recommended Posts

Goedendag

Mijn naam is Julien en ik ben sinds een paar maanden eigenaar van een metallic zwarte (exacte kleur moet ik nog even uitvogelen) ford fiesta mk7 pre facelift 1.25 5 deurs. Bij toeval deze auto gekocht want ik was eigenlijk aan het kijken voor iets anders maar dat neemt niet weg dat ik er ontzettend blij mee ben! Ik heb al wel een lijstje met ideeën voor de auto die ik over de komende tijd dat ik deze auto bezit wil gaan veranderen:

- St spoiler 

- led verlichting in het interieur en kentekenplaat achter

- eventueel verlagen dmv veren ( hier ben ik nog niet helemaal over uit)

- voorlip / zijlip en achterlip als ik de juiste kan vinden. Ik heb namelijk geen sport bumpers er op en ik geloof niet dat er bumper lippen zijn voor de standaard bumpers (op de voorbumper na) hier moet ik mij nog maar even in verdiepen. (Als ik dit doe ga ik hem niet verlagen)

- sequentiële knipperlichten in de spiegels, voorlampen en achterlicht 

- ik zit nog te twijfelen over een st diffuser. 

- andere badges

- remklauwen kleuren

- kleine aanpassingen in het interieur

- misschien sport bumpers?

Denk dat dit genoeg stof is om over na te denken, ik ga ook niet alles in 1 keer doen. als jullie nog tips of ideeën hebben dan hoor ik het uiteraard graag!

Groet, julien!

IMG_20200706_093913.jpg

IMG_20200603_151800.jpg

IMG_20200530_181215.jpg

IMG_20200528_181412.jpg

Welkom :)

Toevallig een Fiesta? Waar was je in eerste instantie voor aan t kijken? 
Wel al een waslijst met dingen die je wilt aanpassen. 

Welkom Julien , nette Titanium uitvoering 👍

47 minutes ago, Gio said:

Welkom :)

Toevallig een Fiesta? Waar was je in eerste instantie voor aan t kijken? 
Wel al een waslijst met dingen die je wilt aanpassen. 

Ik had niet een specifiek merk in gedachte, ik zat eerst naar een punto te kijken maar daar scheen vanalles mee aan de hand te zijn, daarna kwam een kia Rio in beeld en een 206 heb ik ook naar gekeken. Bij de laatste dealer waar ik naar een rio had gekeken stond deze fiesta en ik was meteen verkocht haha.

Ja het is wel een beetje een waslijst indd😂 het is ook geen week proje t gelukkig, ik ga gewoon rustig kijken wat mogelijk is!

37 minutes ago, Jeroen said:

Welkom!

1 minute ago, Aarnout said:

Welkom Julien , nette Titanium uitvoering 👍

Bedankt!

Welkom en kleur,pantherblack👍

Welkom.

De voorspoiler past goed. Ik kocht destijds een originele en heb alleen de drukkertjes eraf gesneden die in de bumper van een sport gedrukt worden. Je lijmt hem dan gewoon rondom vast op je bumper.

ST diffuser past ook maar let op dat je de juiste zijkapjes besteld. 

1 hour ago, Nimex said:

Ik had niet een specifiek merk in gedachte, ik zat eerst naar een punto te kijken maar daar scheen vanalles mee aan de hand te zijn, daarna kwam een kia Rio in beeld en een 206 heb ik ook naar gekeken. Bij de laatste dealer waar ik naar een rio had gekeken stond deze fiesta en ik was meteen verkocht haha.

Ja het is wel een beetje een waslijst indd😂 het is ook geen week proje t gelukkig, ik ga gewoon rustig kijken wat mogelijk is!

Spoilertje en dingen maken hem van buiten wel een stuk sportiever, misschien dat je ze ergens gebruikt in jou kleur kan vinden. Maar in ieder geval een goede bezigheid :)

1 hour ago, Franciscus said:

Welkom Julien!

1 hour ago, Bnz said:

ah kijk dat is makkelijk haha, bedankt!

1 hour ago, bickel said:

Welkom Jul*en. Mooi car 🤓

Bedankt allen!

1 hour ago, pwaltman said:

Welkom.

De voorspoiler past goed. Ik kocht destijds een originele en heb alleen de drukkertjes eraf gesneden die in de bumper van een sport gedrukt worden. Je lijmt hem dan gewoon rondom vast op je bumper.

ST diffuser past ook maar let op dat je de juiste zijkapjes besteld. 

Bedankt voor de info! Over die zijkanten had ik gelezen inderdaad :)

43 minutes ago, Gio said:

Spoilertje en dingen maken hem van buiten wel een stuk sportiever, misschien dat je ze ergens gebruikt in jou kleur kan vinden. Maar in ieder geval een goede bezigheid :)

Daar ga ik ook naar op zoek, wellicht maak ik hier een topic als de tijd rijp is 😎

3 hours ago, Bnz said:

Bah, je bent me ook altijd voor, maar kleur dus idd waarschijnlijk Panther Black, alhoewel ik jouwe meer "Glossy" vind dan die van mij (en die is zeker Panther  Black).

Verder Welkom! en kek bakkie hoor ;)

40 minutes ago, BlackFocus said:

Welkom hier 👋

Dankjewel!

8 minutes ago, STJunkY said:

Bah, je bent me ook altijd voor, maar kleur dus idd waarschijnlijk Panther Black, alhoewel ik jouwe meer "Glossy" vind dan die van mij (en die is zeker Panther  Black).

Verder Welkom! en kek bakkie hoor ;)

Van dichterbij is ie meer metallic, maar dan zie je de krasjes te goed 😂 misschien moet ik m eens laten polijsten oid, of zelf doen