Jump to content

Taal probleem(pje) Sync 3 .

Recommended Posts

Hallo Allen , sinds kort heb ik het volgende probleempje , als ik mijn tel.aansluit via usb rn bluetooth , dan geegt Sync 3 de melding : de taal van de geselecteerde app komt niet overeen met de taal van Sync .

En beide staan in het Nederlands , gaat om de laatste versie van Sygic .

Sygic Car Navigation hoeft niet meer , de versie van Android 18.7.6 kun je nu ook op je scherm krijgen via mirrorlink .

Alleen soms had ik wel geluid en soms niet .

Nu heb ik dus het bovenstaand probleem , iemand een oplossing ?

Alvast bedankt ,

Willem

Dat is wel heel vreemd, zowel mijn iPad als mijn iPhone staan op Engels, de iPad sluit ik aan via USB, de iPhone via BT, en ik heb die melding nog nooit gehad, in een Duitse (import) auto, die op Nederlands staat ingesteld.....

Hoi , weet ook niet waar het aan kan liggen , Sygic heeft het wel gedaan op het display , soms met en soms zonder geluid .

Ik wacht wel even , misschien over een poosje weer proberen , kan evt wel naar de Ford toe gaan , maar die nog niet eens wat Sygic is .😂😂

Bij android wil er nog wel eens wat blijven hangen of raar gaan doen na updates. Heb je al geprobeert de app cache te legen van de applicatie (en de ford applicatie er bij) via de algemene instellingen?

😎😎  Ja , gedaan , maar niks , kan ook aan de Smart Device Link liggen .want ik zie wel in Sync de app staan , maar het verbinden lukt niet .

Maar zag gisteren een bericht over Android Auto , ze gaan ook andere navigatie toestaan , zoals TomTom ,Here , en Sygic .

Dus er is nog hoop in hete dagen .

Share

• Create New...