Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
ulis

verbinding kabel trekhaak en achterlicht

Recommended Posts

Ik heb onlangs een trekhaak voor mijn ford fiesta 2003 gekocht, die heb ik inmiddels onder de auto geplaatst. Alleen de bij geleverde kabelset mn de stekkers zijn niet het zelfde als van de achterlicht. Mogelijk dat de trekhaak van een iets nieuwere model fiesta komt. Ik heb navraag gedaan bij  de ford garage en  auto materialen winkels , die verkochten geen verloop stekkers.Nu hebben ze mij  geadviseerd om scottchlock connectors  of kroon steentjes te gebruiken. En zo de achter verlichting te koppelen aan de trekhaak kabels. Mijn vraag is of iemand weet wat de kabel kleuren  van de achter lichten zijn. Of misschien dat er een ander optie is om de kabels te verbinden? Ik lees jullie bericht al vast bedankt 

UI*s U*, zo als ik al schreef in je voorstel topic. Der zijn Ford merk specifice kabelsets die moeten bij je mk6 trekhaak geleverd worden.

Dan heeft jouw shop de verkeerde geleverd, of jij zelf je model/kenteken verkeerd in gegeven. Terug sturen die handel. Maar ja hij de trekhaak is gemonteerd al 😒.?? Kun je nog vragen, ruiling van de kabelset met the right one 😃?. Valt ie duurder uit, eventueel bij dokken. 

Met een universeelmeter de kabels opzoeken op de lampvoet connectoren, desnoods met behulp van een heel dunne stopnaald door de kabel bekleding heen prikken met start de motor, het knipperlicht inschakelende, achterverlichting/ remlicht/mistlicht etc. en meten! Succes 🤓

Ga maar kijken op Winparts/trekhaak.nl etc. etc. Daar wordt gezocht op kenteken of juist model 🤓

Mk4/Mk5 had zoiets al, gewoon connectors ompluggen en klaar 🤓

Sign in to follow this