Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
GioCainn

Te Koop! Fiesta ST Line uit 2016

Recommended Posts

Hierbij bied ik mijn fiesta st line uit het jaar 2016 aan er zijn een aantal leuke aanpassingen aan gedaan deze kan je vinden op mijn project pagina.
Voor de gehele advertentie deze is te vinden op autoscout (zie onderstaande link)

https://link.marktplaats.nl/m1581533684

13 minutes ago, Franciscus said:

@GioCainn De link werkt niet.

Ja volgens mij ligt dat aan autotrack want ik kan hem wel opzoeken maar de link die ik dan krijg dan opent die gewoon autotrack

Zelfs met de juiste zoektermen (wit, 3 deurs, prijs 9950) kom ik hem niet tegen. Staat de advertentie wel openbaar? Of ben je zelf ingelogd op de pagina? (En staat ie op autotrack of autoscout?😇

2 minutes ago, Jeroen said:

Zelfs met de juiste zoektermen (wit, 3 deurs, prijs 9950) kom ik hem niet tegen. Staat de advertentie wel openbaar? Of ben je zelf ingelogd op de pagina? (En staat ie op autotrack of autoscout?😇

Hij is 5 deurs dus daar gaat het al mis maar de advertentie is openbaar en als je zoekt op wit van 90000 km tot 100000 km vind je hem wel!

Ah, ik dacht op je profielfoto 3 deuren te zien🤓

Nu wel gevonden, maar de directe links werken kennelijk niet, jammer want is een stuk makkelijker communiceren....

succes met de verkoop 👍

5 minutes ago, Jeroen said:

Ah, ik dacht op je profielfoto 3 deuren te zien🤓

Nu wel gevonden, maar de directe links werken kennelijk niet, jammer want is een stuk makkelijker communiceren....

succes met de verkoop 👍

Ja klopt heb autoscout gemailt maar ze hebben een technische storing waardoor dit momenteel niet werkt heb hem nu ook op autoscout geplaats zie link https://www.autoscout24.nl/aanbod/-32e384ab-5d9a-9e60-e053-0100007fd67b

Je was ook niet te duur, succes met zoeken naar St.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this