Jump to content
Fiestaclub.nl
Mart1n

Even voorstellen....

Recommended Posts

Was al geruime tijd op zoek naar Fiësta ST-line welke wel aan een paar voorwaarden moest voldoen. Uiteindelijk vorige week Fiësta aangeschaft. 125 pk, Ruby Red, en weinig km's op de teller😎.

Na aantal jaartjes een "boodschappenauto'tje" gereden te hebben nu eindelijk wat meer pk's tot mijn beschikking. 

Zal regelmatig het Forum raadplegen inzake tuning etc.

Groeten,  Martin😎

1593361840991.jpg

Leuk apart rood kleurtje!  Is het metallic? 

Is inderdaad metallic (Ruby Red ofwel Robijnrood) en in zonlicht een mooie kleur volgens mijn buren😉

Welkom, een aparte opvallende kleur inderdaad. Probeer een grotere foto te plaatsen.

Hallo "Allesklusser" Hierbij een wat grotere foto.  De resolutie is niet erg hoog, maar dit is 'm in zijn geheel.....

Grtzzz😎

20200628_201124.jpg

50 minutes ago, Mart1n said:

Hallo "Allesklusser" Hierbij een wat grotere foto.  De resolutie is niet erg hoog, maar dit is 'm in zijn geheel.....

Grtzzz😎

20200628_201124.jpg

Dat ziet er fraai uit inderdaad.

Je kunt via een externe website zoals IMGUR een foto plaatsen en dan de linkverwijzing met ctrl-v in je topic "plakken". Let op, alleen met ctrl-v plakken anders werkt het niet.

Welkom Martin, mooie kleur. 🤓

Welkom,is t ruby red 🙄👍

Welkom Martin, ik sluit me aan bij de rest wat betreft de kleur.🚗 👍

Na een maand "wennen" aan de auto waarbij er steeds een grote glimlach op m'n gezicht kwam bij het rijden even paar weken op vakantie gegaan. Was wel even afzien zonder de verse Fiësta. Inmiddels terug en weer wat (bescheiden aantal) km's gemaakt. Kan genieten van het strakke bochtenwerk😀 en de stilte van de auto tijdens het rijden. Ondanks mijn bouwjaar (1955) vind ik het nog steeds leuk om in een -naar mijn idee- erg strak sturende auto te rijden 😎

Zit er aan te denken om de knipperlichten in de spiegels te upgraden naar de sequentiële versie, net zoals in de koplampen dus. Ook de ambiënteverlichting bij de voetenruimte staat op de wensenlijst. 

Kortom, al helemaal happy met m'n Fiësta.

Wat een gave kleur! 😎

nog veel veilige en plezierige kilometers! 😁

2 hours ago, Mart1n said:

-snip-

Mooi man! Mag ook wel met z'n vette uitvoering!  Beetje opvallen en door de bochtjes racen is altijd leuk :D 

Nou wat een flut kleur zeg.... 🤡
Grapje hoor, maar ik wilde niet hetzelfde zeggen als de rest, maar ziet er gelikt uit.

Welkom.

Inmiddels de sequentiële of "dynamische" knipperlichten binnen gekregen en met behulp van het bijgeleverde kunststof stukje "gereedschap" gemonteerd. (De-)montage gedaan zoals het voorgedaan werd in de Youtube video van JB CTR, en niet eerst het spiegelglas verwijderd zoals in de originele Ford Fiësta handleiding staat.

Het hele vervangen heeft slechts circa 5 minuten geduurd😊.

Al met al weer mooi stukje verfraaiing van mijn Fiësta😎

Grtzzz, Mart1n