Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Flinke prijs huidige Fiesta

Recommended Posts

Was van de week even bij de dealer om te kijken voor een andere Fiesta MK8.

heb het pand maar teleurgesteld verlaten tegenvaller 1 mild hybride niet in automaat leverbaar.  tegenvaller 2 de prijs van de fiesta in dezelfde uitvoering als ik hem nu heb tussen de 3000 en 4600 euro meer dan ik er  2   1/2  jaar geleden voor gegeven heb. Kan de dealer niks aan doen maar dat is die verrotte BPM. Denk dat ik mijn huidige een tijd langer zal gaan houden.

Want welke kant gaat het op waterstof full electric etc etc, ford blinkt nu niet echt uit in elektrische voertuigen,  ik wil ook niet echt overstappen op een ander merk dit is ford nummer 8 ondertussen ik ga nu gewoon even afwachten wat er komen gaat ik betaal geen 26753 euro voor een FIesta met dezelfde opties die ik nu heb toentertijd heb ik daar 22650 voor betaald.

1 hour ago, richard b said:

heb het pand maar teleurgesteld verlaten tegenvaller 1 mild hybride niet in automaat leverbaar.  tegenvaller 2 de prijs van de fiesta in dezelfde uitvoering als ik hem nu heb tussen de 3000 en 4600 euro meer dan ik er  2   1/2  jaar geleden voor gegeven heb. Kan de dealer niks aan doen maar dat is die verrotte BPM. Denk dat ik mijn huidige een tijd langer zal gaan houden.

Want welke kant gaat het op waterstof full electric etc etc, ford blinkt nu niet echt uit in elektrische voertuigen,  ik wil ook niet echt overstappen op een ander merk dit is ford nummer 8 ondertussen ik ga nu gewoon even afwachten wat er komen gaat ik betaal geen 26753 euro voor een FIesta met dezelfde opties die ik nu heb toentertijd heb ik daar 22650 voor betaald.

Richard richard, wel een klein beetje met de tijd en hypes mee gaan. Het is niet alleen BPM, die staat toch op groene wagens toch een stuk lager 🤔. Ik ga hem net voor zijn 1e grote beurt inruilen voor wat er volgend jaar is. Electrisch of misschien wel Waterstof maar?? dat zal er wel nog niet zijn? of de eerste test modellen? Kom we moeten groener, we worden zelfs gedwongen (met z'n 522miljoen EU citizen, corona drukt ons OOK met de 👃wat meer op de fakts) waar een jaar geleden nog velen mee zaten te 😀😀,  nu wat minder   😳😒, kun je goed merken, OOK hier ook 😔.    👍 

Ja heb je helemaal gelijk in Peter, ik blijf lekker langer rijden nu met de huidige heeft ook nog maar 29000 op de teller dus daar hoef ik het niet voor te doen.

EN hoop dat Ford dan later met een electrisch model komt prima voor wat wij er mee rijden hier, alles word toch die kant op gestuurd helaas.

Heb ook even getwijfeld of ik niet voor een hybride of zo moest gaan vorig jaar. Die techniek is wel in opkomst maar ik kon nog niet echt iets vinden dat mijn overall goedkeuring kon verkrijgen. Voorlopig blijf ik nog even benzine verbranden, als er ooit een nieuwe auto komt dan kijken we wel weer verder. Kan thuis wel opladen op eigen terrein als het moet dus dat biedt kansen...

Nog wel een interessante. Nog wel een Helmonds bedrijf voor 🤠Edmond Musk aan de gang 🤔. Ford loopt niet zo warm op dat gebied 😒😳. Maar ja, het rendement laat nog wel even op zich wachten. Alle begin is en heeft een aanvangs begin 🤓

https://www.autoblog.nl/nieuws/nederlands-bedrijf-geeft-tesla-model-3-zonnepanelen-159323 

Och het begint 🤓! Nu wij nog 😔😒 Daar komen ook de vlotte types met Ps en Nm bij 😳 

https://www.ad.nl/auto/prijzenoorlog-rond-elektrische-auto~ab14ebb1/ 

Edited by bickel

On 14-6-2020 at 10:01, richard b said:

daar kwam ik een paar weken geleden ook achter. heb zelf ook een First Edition en zat ook te kijken om deze te vervangen. schakel nu naar Automaat maar met dezelfde opties als nu betaalde ik daar ook 5k meer voor dan wat ik 3 jaar geleden heb betaald. heb maar 23K kilometers gemaakt in 3 jaar dus eigenlijk is het ook onzin om die auto te vervangen maar toch :)

Die van ons blijft ook nog wel even wat langer, eerst maar afwachten wat de komende 2 jaar gaan brengen.