Jump to content
Fiestaclub.nl
DanielP

Sport antenne mk8 + DAB+

Recommended Posts

Ben van plan m’n standaard antenne te vervangen door een kortere sport antenne. Heeft iemand hier een tip voor, of ervaring mee? Heb DAB+ dus dat is het voornaamste om nog steeds goed te ontvangen. Tips 🙋🏽‍♂️

Hoi DanielP,

Ik heb hem ook net gekocht bij de Ford dealer voor 18,- staat erg mooi op m'n MK8 Magnetic Grey ST-line 😃. DAB zenders zijn allemaal goed te ontvangen. Op de verpakking staat zelfs dat je hem in de wasstraat kan laten zitten! 👍

5 hours ago, Sanny said:

Hoi DanielP,

Ik heb hem ook net gekocht bij de Ford dealer voor 18,- staat erg mooi op m'n MK8 Magnetic Grey ST-line 😃. DAB zenders zijn allemaal goed te ontvangen. Op de verpakking staat zelfs dat je hem in de wasstraat kan laten zitten! 👍

You bastard! Mij kostte hij € 19,- ;) (sport antenne Fiesta 2020)
past ook perfect op een MK7.5 (2015), en ik merk ook geen achteruitgang in ontvangst.

Een tip: koop hem gewoon bij de Ford dealer, kost 5 euro meer dan op "tuning" sites, maar dan krijg je goede ontvangst en geen poespas, heb heel veel slechte ervaringen gelezen met "super 1337 sport mega" antennes van 3rd party leveranciers die niet werken (en zijn standaard compatible met DAB+).

Bedankt voor de info! Ik ga er dan morgen ook eentje halen bij de lokale Ford dealer. Hoe ziet dat ding eruit?

Even gebeld vanmiddag, kan hem maandag ophalen. DAB dus goed? Als ik hem link naar de Ford site geeft hij alleen AM/FM aan 😬 Maar vertrouw op jullie ervaring ermee 😎 Hier ook €19,-