Jump to content
Fiestaclub.nl

Recommended Posts

Ik zit al een tijdje rond te kijken naar nieuwe velgen en nu kom ik natuurlijk heel veel moois tegen (Brock B39 bijvoorbeeld). Het 'probleem' voor mij is dat ik het wel een hele som geld vind om uit te geven en zou graag eerst eens een velg naast de auto zetten om te zien hoe het uitziet. Is er een bedrijf welke een hoop velgen op voorraad heeft waar ik contact mee kan opnemen om te kijken of het mogelijk is om eens velgen te komen proef-passen?

Ik heb al een keer contact gehad me Giva Wheels en die verwezen me door naar KSC import, maar beide konden me helaas niet verder helpen om velgen te komen kijken. Dus weet iemand van hier misschien een adres waar dat wel mogelijk is?

Zullen er niet veel zijn met een hoop velgen op voorraad. Kun je nieteens foto op internet vinden op een fiesta

Hoogendoorn wheels Zou je eens kunnen bellen of op de site kunnen kijken

van helden wheels   Krimpena/d ijssel misschien ??

Hoogendoornwheels is misschien ook een idee?

Ondertussen liggen de nieuwe velgen er al onder!

Ik ben na wat zoeken uitgekomen bij WheelPoint in Uden, heerlijke showroom hebben ze daar met flink wat velgen op voorraad. Twee weken terug ben ik daar langs gegaan en toen namen ze alle tijd (10/10 aanbeveling) om een aantal velgen naast m'n auto te zetten. De keus is uiteindelijk gevallen op de JR11 Matt Black 18 inch, en ze zijn echt supernice!