Guest Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 https://m.limburger.nl/cnt/dmf20200529_00162221/brief-burgemeesters-aan-duitsers-blijf-thuis-met-pinksteren?utm_campaign=webpush&utm_medium=push&utm_source=dl Dit geld ook voor het Zuid Limburgse heuvelland en dorpje Kuttingen voor Fiesta's en andere modellen auto's/motoren en bikers. Kom niet naar het heuvelland, blijft u allen thuis. Dan komt er ook geen smet op. Het heeft toch veel met mekaar te maken als het je inteteseeééérd tenminste 😒? Want, overigens. Geld spielt keine einsige rolle 🤓, want statistisch gezien, met Wopke / und die Ursula/mït der Frans oet Heêrle, die vinden automatisch hopen geld, in de honderden miljarden zelfs. Net als bij Donald getallen met 12 0len. Maar toen eerst Hillary en later Barack een algemene ziektekosten verzekering in de VS wouden opzetten, werd dat getorpedeerd door republiliberaal, de tegenstanders van genoemde twee 😳. Toen was er geen geld was het argument, en je moet de dummie's niet te slim maken. Met kom nu, rijk naast arm komen te liggen, nu, bv. met de COVid-19 het Corona 😈 minuscule 🗣️👤🗣️👥druppelende misbakseltje, dat ons hier ten lande uit de stêdjes Venlo/Roermond en het Zuid Limburgse heuvelland wil weghouden. Dus mensen "Stay at Home" that's saver for the next coming time 🤓, and/or we have after the autum probably or possible an bigger 👹 problem. Have a nice long Pentecost weekend 🤓. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Genoeg te doen,overal.lekker relexen aan t strand,barretje zoeken en drankje bestellen. Park en bezoeken,tuin centra's,dus in overvloed. Met zulk weer,wil je niet in huis zitten,dus meetlint mee !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Ik ga de hele dag rondrijden nu in Limburg, alleen daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwaltman Posted May 31, 2020 Report Share Posted May 31, 2020 On 29-5-2020 at 22:43, martn said: Ik ga de hele dag rondrijden nu in Limburg, alleen daar. Hahahaaa, 😉 Je was me voor om zoiets te plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted May 31, 2020 Report Share Posted May 31, 2020 On 29-5-2020 at 22:22, Bnz said: Met zulk weer,wil je niet in huis zitten,dus meetlint mee !! Daar heeft onze lieve heer de tuin voor uitgevonden toch? 😉 Ieder z’n ding, maar ik heb vooralsnog weinig behoefte om de grote drukte op te zoeken als het niet hoeft. Dan liever met een beperkt gezelschap op eigen terrein van het mooie weer genieten 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwaltman Posted June 1, 2020 Report Share Posted June 1, 2020 8 hours ago, Leon Fiesta said: Daar heeft onze lieve heer de tuin voor uitgevonden toch? 😉 Ieder z’n ding, maar ik heb vooralsnog weinig behoefte om de grote drukte op te zoeken als het niet hoeft. Dan liever met een beperkt gezelschap op eigen terrein van het mooie weer genieten 😊 Ja dat is ook zeker waar. Gisteren nog even heerlijk stukje gefietst. Jammer van de wind want daardoor heb ik niet gevoeld dat er te weinig zonnebrand gesmeerd was... Ik zie nu zo rood als een Racing Red Fiësta 😆😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 1, 2020 Report Share Posted June 1, 2020 (edited) Haha. Het komt los met verstandige mensen 🤓. Patrick, 🤔 hebben ze in Zoetermeer nog geen Electrische bikes uitgevonden dan 😊😬. Grote strohoed op man 🤠 vrouw🧙, daar hoef je je niet voor te 😊schamen😳. Fijne dag nog en geniet er thuis/met de e-bike 🚴/ 🚶🧘 hoedje op, zonder drukte opzoekend, ervan 🤓. Hoi Dick, hoe is het nu ook in het Westland, rustig en ☀️nig. En Willem in Utregt ook goed en minder druk, net als hier in Kuttingen Z.Limburg. 🚶🚴🤠🧙. 🤓 Edited June 1, 2020 by Guest Aanvulling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts