Jump to content
Fiestaclub.nl
BenT

Ford Fiesta Active

Recommended Posts

Hoi,

Mijn naam is Ben,.

Morgen ga ik mijn aanwinst ophalen, Fiesta Active in de gele kleur. Hij is uit 2018 met maar 8500 km op de teller

Heb hier op het forum al mooie toevoegingen gezien waar ik er vast een aantal van zal gaan uitvoeren, zoals chiptunen, dynamische knipperlichten enz.

Ford-Fiesta-1-0-EcoB-Active-F-E-Navi-Cruise-2.jpg

Ben Welkom !!

4 hours ago, Bnz said:

Ben Welkom !!

Dank je

39 minutes ago, allesklusser said:

Welkom, een hele bijzondere kleur.

Dank je, zag de kleur 2 jaar geleden in de showroom maar was toen net uit geloof ik, nu komt het er toch van...

39 minutes ago, allesklusser said:

Welkom, een hele bijzondere kleur.

Dank je

welkom rijd geweldig deze uitvoering heb er ook 1 gehad. Alleen had ik een panaradak erin zitten. En me achteruiten laten blinderen1561621157_fiestageblindeerd.thumb.jpg.f86903b661a2522d7c28b0f3fe843497.jpg

On ‎1‎-‎6‎-‎2020 at 18:17, jan1965 said:

welkom rijd geweldig deze uitvoering heb er ook 1 gehad. Alleen had ik een panaradak erin zitten. En me achteruiten laten blinderen1561621157_fiestageblindeerd.thumb.jpg.f86903b661a2522d7c28b0f3fe843497.jpg

Rijd inderdaad geweldig. Ik had er ook 1 op het oog met open dak maar had 60000 kilometer op de teller, vond ik wat te veel. Achterramen ga ik waarschijnlijk nog laten blinderen.

On 2-6-2020 at 21:56, BenT said:

Rijd inderdaad geweldig. Ik had er ook 1 op het oog met open dak maar had 60000 kilometer op de teller, vond ik wat te veel. Achterramen ga ik waarschijnlijk nog laten blinderen.

Deze had ik ingeruild met 44000 km stond vorige week nog te koop heb nu een puma

On 2-6-2020 at 23:11, Steelmaster said:

Wel een hele stoere kleur dat zie je niet vaak

Klopt, 2 jaar geleden bij een Ford dealer zien staan en vond het een mooie combi...nu moest het er van komen...

On 4-6-2020 at 17:09, jan1965 said:

Deze had ik ingeruild met 44000 km stond vorige week nog te koop heb nu een puma

De Puma staat ook nog wel op mn lijstje, hoe rijd enz die?

3 hours ago, BenT said:

De Puma staat ook nog wel op mn lijstje, hoe rijd enz die?

Op Autoweek heb ik een review staan is de blauwe het rijd geweldig. Zeker in samen werking met de hydride ondersteuning is het een geweldige auto 

Ik woon in Rotterdam en kom voor me onderhoud en aankoop in Doetinchem bij Wensink. Is me zo goed bevallen daar is me derde ford al daar. Maar je heb er nu 1 al zou ik voor 1 met panaramadak zijn gegaan vind het met dak allemaal wat mooier ogen.

12 minutes ago, jan1965 said:

Ik woon in Rotterdam en kom voor me onderhoud en aankoop in Doetinchem bij Wensink. Is me zo goed bevallen daar is me derde ford al daar. Maar je heb er nu 1 al zou ik voor 1 met panaramadak zijn gegaan vind het met dak allemaal wat mooier ogen.

Mijn vriendin wil er volgend jaar ook 1 aanschaffen en die zal waarschijnlijk met panoramadak worden. Wensink gaan we onthouden.

1 hour ago, jan1965 said:

Jan, dan moet die Wensink toch wel goed zijn, om dwars via de A15 of A12 (149km) door 2/3 van Nederland te rijden voor een koop en service beurten 🤓. Maar dan kun je hem wel al toerend door rijden en na zeven uur wat sneller der tegenaan 👍. Mij bevalt nu een afstand van 25km (Heerlen) nu goed, ik hoef niet meer naar Venlo (was 18km) 🤓.

ach ja 30000 km een beurt he dat duurt wel even