Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
WhiteFoxNL

Ford fiesta mk7,5 Scorpion exhaust

Recommended Posts

Goedenmiddag,

Ik zit met een probleempje, ik kan maar niet goed beslissen welke uitlaat ik wil hebben. Ik heb de milltek goed bestudeerd alleen ik vindt de milltek kwa geluid best wel schel?! Zeker als ik voor de non -resonated gaat. Daarom ging ik iets verder kijken en toen kwam ik die van scorpion tegen deze klinkt zeker niet verkeerd op de mk8 zoals op een filmpje te zien. Maar ik kan maar geen goeie filmpje vinden met een scorpion uitlaat voor een ford fiesta 1.0 uit 2014. 

Zijn er hier mensen met een scorpion uitlaat?

Ik heb de Scorpion gehoord, dat ding gaat wel echt heel hard. Kan me ze niet precies herinneren of het minder schel is dan een Milltek.

Ja ben best wel benieuwd.. Vooraf vergelijken is altijd zo lastig met uitlaten totdat je hem echt pas zelf hebt.

On 21-5-2020 at 17:33, WhiteFoxNL said:

Goedenmiddag,

Ik zit met een probleempje, ik kan maar niet goed beslissen welke uitlaat ik wil hebben. Ik heb de milltek goed bestudeerd alleen ik vindt de milltek kwa geluid best wel schel?! Zeker als ik voor de non -resonated gaat. Daarom ging ik iets verder kijken en toen kwam ik die van scorpion tegen deze klinkt zeker niet verkeerd op de mk8 zoals op een filmpje te zien. Maar ik kan maar geen goeie filmpje vinden met een scorpion uitlaat voor een ford fiesta 1.0 uit 2014. 

Zijn er hier mensen met een scorpion uitlaat?

Voor de duidelijkheid je hebt zelf nu een fiesta 1.0 uit het jaar 2014 heb je dan een st line? zo ja ik heb nu zelf de miltek road plus gehad en deze was lekker diep maar heel luid voor een 1.0.
Heb nu op dit moment een miltek resonated en die klinkt fantastisch, je moet hem wel even inrijden vaak na 5000 km is je uitlaat pas goed in ze vorm en is het geluid het lekkerst. maar hij heeft geen drone wat je vaak wel hebt als je een non resonated hebt en hij word dan ook schel omdat het maar een 1.0 is. wat betreft scorpion deze zit tussen een miltek en een cobra in ik zou wel alsnog voor de resonated gaan. 

Sign in to follow this