Jump to content
Fiestaclub.nl

Recommended Posts

aZ6YYyl.jpgGoedenmiddag, 

Weet iemand wat er op de lege plek hoort te zitten bij de bandvervangingskit?

Alvast bedankt!

Groet, Marijn

On 12-5-2020 at 15:30, marzwa said:

aZ6YYyl.jpgGoedenmiddag, 

Weet iemand wat er op de lege plek hoort te zitten bij de bandvervangingskit?

Alvast bedankt!

Groet, Marijn

🤔 Orgineel voor mk7,5? dealer vragen! Kom met effe Googlen niks tegen van zo'n set 😳

Als ik het goed heb is dat de plek voor de antidiefstal-moer/dop (hoe dat ding ook heet). Zal eens kijken vanavond wat er bij mij in ligt.

1 minute ago, TristanT said:

Als ik het goed heb is dat de plek voor de slotboutsleutel/dop. Zal eens kijken vanavond wat er bij mij in ligt.

Aha, ben benieuwd. Neem aan dat die er misschien niet standaard geleverd worden

4 hours ago, marzwa said:

Aha, ben benieuwd. Neem aan dat die er misschien niet standaard geleverd worden

Bij mij zit er niets, zoals verwacht. Ik heb ook geen wielmoeren met sleutel. Dus als iemand die die wel heeft het checked dan weten we het zeker.

Mocht je die wel hebben en je hebt geen speciale dop, dan zou ik even met de garage bellen.

6 hours ago, TristanT said:

Bij mij zit er niets, zoals verwacht. Ik heb ook geen wielmoeren met sleutel. Dus als iemand die die wel heeft het checked dan weten we het zeker.

Mocht je die wel hebben en je hebt geen speciale dop, dan zou ik even met de garage bellen.

Bij mij was dat ook leeg, lijkt me inderdaad t.b.v. zo’n verloopstuk/‘sleutel’. Heb die bak er overigens uit gegooid, zo’n reservewiel is een fantastische opbergbak voor bijvoorbeeld de trekhaak. Wel even een doek er omheen tegen het rammelen uiteraard 😉

@TristanT @Leon Fiesta bedankt voor het uitzoeken! Ik heb nog even mijn velgen gecontroleerd maar beschik niet over slotmoeren dus ik mis gelukkig niks. 

Antie diefstal moerenset kun je altijd nog nabestellen duur bij de dealer, of je gaat naar ome Alie voor ca. 13-15,- euro een set met dubbele (2stuks) sleutel der bij. Die zijn ook goed m12*1,5 , tophoek ook 60°, past bij/op mijn mk8 2018 alu velgen prima 🤓. Zoekt en gij zult vinden, net waar je tevreden mee bent 😒🙄

12 hours ago, marzwa said:

@TristanT @Leon Fiesta bedankt voor het uitzoeken! Ik heb nog even mijn velgen gecontroleerd maar beschik niet over slotmoeren dus ik mis gelukkig niks. 

Zoveel heb ik niet uitgezocht hoor 😉 

34 minutes ago, Leon Fiesta said:

Zoveel heb ik niet uitgezocht hoor 😉 

Ik heb ook alleen even de rotzooi uit de achterbak opgeruimt :grin: (nog bedankt voor de motivatie om dat te doen!).