Jump to content
Fiestaclub.nl
hantayofrans

Dashboard knippert weer MK6.5

Recommended Posts

Ik had al eerder dat mijn dasboard knipperde, toen opgelost door de zekering linksonder wat heen en weet te schuiven. Dat helpt nu niet, andere zekering er in,

dat helpt ook niet. Het ziet er precies uit als de vorige keer. Lijkt me weer een contact. Iemand een tip?

On 13-5-2020 at 08:57, allesklusser said:

Je bedoelt dit topic van een paar jaar terug met zekering F44?

Ja, hetzelfde euvel. Rijd nu even rond en nu lijkt het toch te werken weer, met die nieuwe zekering.

Op zich kan er aan een autozekering niet zo veel kapot behalve dan dat ie doorgebrand is of de pennen zwaar geoxideerd zijn. Valt de spanning weer uit als je wat aan de zekering heen en weer wrikt? Ik heb het gevoel dat het probleem zich weer zal openbaren.

On 17-5-2020 at 11:51, allesklusser said:

Op zich kan er aan een autozekering niet zo veel kapot behalve dan dat ie doorgebrand is of de pennen zwaar geoxideerd zijn. Valt de spanning weer uit als je wat aan de zekering heen en weer wrikt? Ik heb het gevoel dat het probleem zich weer zal openbaren.

Ik heb al die tijd niet gereden, alles op de scooter, ik ga het van de week even proberen.

On 17-5-2020 at 11:51, allesklusser said:

Sorry voor de late reactie, heb niet veel gereden. Het euvel blijft zich voordoen inderdaad............