Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
JelleD

Sync taal veranderen

Recommended Posts

ik heb een Ford Fiesta ST uit 2013, hij is geïmporteerd uit Duitsland.

Omdat het een Duitse import is is de Sync taal Duits. Dit zou ik graag willen veranderen, en ik heb al een beetje het internet afgestruind maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb ook wat gelezen over Sync 1.0 en 1.1, en dat ik dus een 1.0 heb (het part nr op mijn module begint met AM5T-.......etc)

Nu mijn vraag: als ik een Nederlandse 1.1 module koop (nr begint met D1BT-.....etc toch?), is dit dan 'plug en play' en staat de taal op Nederlands, of moet er nog wat anders gebeuren.

Ik hoop graag wat van jullie te horen, alvast bedankt.

Ik heb van de week precies hetzelfde gehad na een navigatie update.... (ook duitse import)

Je moet naar je Sync menu, dan krijg je een paar settings - EN DAN NIKS, lijkt dus het einde van menu.

Gewoon even doorscrollen naar beneden en dan krijg je op een gegeven moment "Sprache" (na eerst ongeveer 1 á 1,5 scherm lang "niks/blancs" gekregen te hebben), dus gewoon doorgaan zolang je nog naar beneden kan, die terugzetten naar Nederlands, en dan ben je klaar.

(met dank aan mijn Ford Dealer want ik kon het dus niet vinden, zij waren in 2 minuten klaar, ik voelde me wel een beetje een eikel/sukkel)

Sign in to follow this